Gå til innhold

1.6-turneringer, noen erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du online-cuper ol.?

 

Cuper er til tider regissert bra, og andre ganger ikke. Som det er med alt som blir arrangert, generelt. Men man må se ann hvem som har cupene og hvor seriøst de tar det. De fleste cupene som blir arrangert er av random folk. Finnes cuper i alt fra 1 on 1 til 10 on 10. Men vanligst med cuper mellom 2 on 2 og 5 on 5. Finnes som regel litt forskjellige regler fra cup til cup. Men stort sett gjelder de samme reglene, smoke-pic pga. 23-bit, demo osv. Det hender det er en premie for førsteplassen i cupene, det er gjerne en VT-server eller en cs-acc ol. Det er gjerne disse cupene som er mest proffesjonelle, og innehar mer kvalitetsmotstand.

 

Hvis du henger litt på #clanmatch på qnet vil du komme over mange cuper.

 

Ellers finnes det internettsider som er beregnet for selve oppstillingen. www.pwned.no, finnes sikkert flere sider også, men en av de mest kjente hvert fall. De aller fleste cupene går via pwned.no eller lignende sider.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ja, som topic sier...

 

Har noen erfaringer med Counter Strike 1.6-turneringer og cuper? Noen som arrangerer slike? Har du gjort det selv? Hvordan funker det?

 

 

Mvh ZenCo

7620248[/snapback]

Forrige gang jeg spilte cup var det med en mix, (har bare vært i en noobclan før :p). Spilte da mot deg ZenCo og noe jeg antar var clanen din, #Estrella eller noe liknende. Tror vi vant 18-16 eller noe :p Husker at du hakket noe forferdelig bortover og var umulig å skyte ...

 

Men tilbake til topic: synes pwned.no funker utrolig dårlig. Over halvparten av cupene man melder seg på blir avlyst/få lag som møter opp. Blir så utrolig mye venting osv.

Lenke til kommentar
Har noen erfaringer med Counter Strike 1.6-turneringer og cuper? Noen som arrangerer slike? Har du gjort det selv? Hvordan funker det?
Hvis du leter etter cuper, er det flere steder du kan lete. Du kan for eksempel se på hjemmesiden til pwned.no, hvor du kan se hvilke cuper som er aktive.

Du kan også se etter reklamering i #clanmatch, eller andre kanaler. Bortsett fra dette vet jeg at #Cylons arrangerer veldig mange cuper, spesielt i helgene.

 

Selv har jeg ikke arrangert en eneste cup selv, men det virker som om man må kunne holde orden på ting. :) Det blir ofte mye mas om ineye demo, smokepics, cheat og lignende.

Man må også være til stede hele tiden. Noen cuper er seriøse, og blir fort ferdig uten masse tull, mens andre cuper har usaklige admins som er så lagt fra rettferdige som mulig.

Det blir som oftest masse kvining om smokepics, demoer og lignende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...