Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med at Pcen restarter og restarter og re


Anbefalte innlegg

Fikk en kontor pc fra en kamerat i går, som han sier ikke funker. Men jeg har en liten mistanke om at det kanskje ikke er så vanskelig og fikse. Det følgende skjer; Jeg skrur på pcen, og HP startbildet kommer opp, men på bootinga står det bare;

"ugyldig Boot.ini-fil

Starter opp fra C:/windows/"

Så startern og loade, men rett før innloggingssjkermen kommer opp, slår pcen seg av og begynner på nytt igjen, og igjen og igjen o.s.v.

Det er tydeligvis noe med windows, for når jeg kobla til den gamle disken min med millenium på, funka den..Noen som hår noen ideer??

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det eneste jeg kan si er, fomater ;) bare å koble harddisk in i en annen pc, ta ut all nyttig og formater derfra. derretter er det bare å sette den inn i orginalmaskin igjen og innstalere windows :)

 

hvis du absolut ikke har lyst til å formatere kan du prøve å komme deg inn i sikkerhetsmodus og ta systemgjennopretning derfra.

 

jeg skjønte ikke helt men kom du deg helt til innlastning av windows? da kan du kansje få til å sette inn windows cd og reparere windows derfra eller eventulelt formatere derfra.

 

EDIT: hvis du ikke viste det, så kommer du inn i sikkerhetsmodus ved å trykke F8 under oppstart.

Endret av fredblic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...