Unlimited Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 The connection to the MySQL server could not be established. The error message of the MySQL server: User mysite_com has already more than 'max_user_connections' active connections hvorfor får jeg denne feilmeldingen hele tiden! jeg har en database som har 4 scripter installert i seg! forum music ebook og news hvordan kan jeg da få vekk denne feilmeldingen? må jeg sette noe i php filene ? plz hjelp meg her! hele sida er nede på grunn av denne feilen...
Ueland Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Be hosten din øke max_user_connections, det er ikke noe PHP kan endre på.
Unlimited Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 men de sier at det er noe feil med scripter?? kan det være det? jeg skjønner ikke!
siDDis Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Du har vell kanskje fått tildelt bare ein connection til din database og at PHP programmet ditt er skreve sånn at det oppretter fleire connections.
Unlimited Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 de sier at jeg har fått 20! men veit ikke hvordan de 20 blir fulle!
siDDis Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Kvar gong du utfører ein databasehandling oppretter du ein connection? Stenger du den av når scriptet er ferdigt?
Unlimited Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 dette er probleme! hvordan stenger jeg connectionen etter at databasehandlingen er ferdig?
siDDis Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 PHP <?php // an example of closedb.php // it does nothing but closing // a mysql database connection mysql_close($conn); ?>
Unlimited Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 så skal jeg ha den siste på alle php sidene?
siDDis Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nå veit eg ikkje kva slags design-struktur du har brukt men du har sikkert gjort den *vanlege nybegynner feilen* og skreve ein php side for kvar webside du har Og då er svaret ja du må ha den på kvar php side. Du kan jo sjå på feks diskusjon.no at dei bare har ein php side index.php, det er fordi då slepper dei å skrive samme kode fleire gonger
roac Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Du kan jo sjå på feks diskusjon.no at dei bare har ein php side index.php, det er fordi då slepper dei å skrive samme kode fleire gonger 7639775[/snapback] Det er nå lett å ordne med flere filer også da, include er særs praktisk.
Anders Moen Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nå veit eg ikkje kva slags design-struktur du har brukt men du har sikkert gjort den *vanlege nybegynner feilen* og skreve ein php side for kvar webside du har Og då er svaret ja du må ha den på kvar php side. Du kan jo sjå på feks diskusjon.no at dei bare har ein php side index.php, det er fordi då slepper dei å skrive samme kode fleire gonger 7639775[/snapback] Ååå, det der lurer jeg på. Jeg veit at det er en GET metode. Men hva er kodene, og hva skal jeg kalle sidene jeg prøver å linke til?
siDDis Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Nå blir dette ein PHP tråd, Svaret på get ligger her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=675575&hl= roac, du har rett i at include er veldig praktisk når ein prioriterer lesbar kode istadenfor rå ytelse. Det er jo klart at det blir for dumt å programme 50000 linjer kode inn i ein php fil Men ein bør vere forsiktig og heller ikkje la det blir 1000 includes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå