Toreal Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Har store problemer med å organisere "Min musikk" i windows media center 2005. Var så dum å la alt av mp3 inn i MCE og det ble fullstendig kaos, veldig mange av id tagene var helt på tryne Nå har jeg fikset det meste av id tags, og vil ligge alt inn igjen. Problemet er at jeg ikke klarer å fjerne alt jeg la inn første gang. Jeg har prøvd med "remove folders" men all musikken bare ligger der fremdeles, og det går ann å spille den. Klarer bare å fjerne sanger/album ved å slette en og en (blir slettet fra pcen også da) Er det en måte å nullstille listen på? Skål og godtnytt år boys and girls Endret 31. desember 2006 av Toreal
AKIRAx77 Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Lukk MCE og start windows media player på den maskinen. Der ligger musikkbiblioteket ditt. Slett det musikkbiblioteket og så kan du gå inn i MCE og legge til folderen igjen. Da skal alt komme slik du vil. AKIRA
Toreal Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Tenkte meg at det var noe sånn lett Det funka som fy Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå