Gå til innhold

Noen som spiller diablo 2 fortsatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Føler meg litt ensom når jeg spiller diablo atm. Noen som fortsatt spiller? ^^

7612234[/snapback]

Jeg spiller fortsatt, men jeg spilelr online og jeg blir ganske eid:P Det er så villt koplisert å det bruker mye tid, altså som jeg ikke har:) men får jo spillt en del da.

Skrevet

Jeg spiller en sjelden gang, men har gitt opp å prøve meg på battle net. Starta med en druid for en knapp uke siden, men ble lei på lvl 15-16

Skrevet

jeg begynte igjen i jula, en lvl 77 necro som jeg spilte en uke og gikk lei, og for 3 dager startet jeg en blizzsorc som nå er lvl 86.. msg meg om dere er på.. *janmaxim ;)

Skrevet

starta i jula igjen nå....er hos diablo på normal nå...lvl 25....med barbarian....noen tips?...sliter rævva a meg her nede i "kjeller`n"....atm...

Skrevet

Starta i jula, så nå har eg en lvl 87 paladin med det meste av gear eg kan få :) eneste itemen eg mangler er annihilus :( whisp meg ingame om noen trenger hjelp :) *myself123

Skrevet

er det mange som spiller d2 enda? nå tenker jeg ikke her på forumet. men generelt. fremdeles tusnervis? eller noen få bare ?

har VEEELDIG lyst på og starte igjen. da d2 er der spillet jeg har sløst mest timer på.. IMO, så bør den bli nominert som BGE (best game ever) :p

Skrevet

Spilte en GOD del før, men har gått lei nå. Er helt teit å spille nå som hr-prisene er så lave. Får jo gosustuff lett som ingenting nå for tiden. Var gøy i '04-'06.

Venter på rs.

#Diablo.no @ Quakenet forresten! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...