mESA Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Føler meg litt ensom når jeg spiller diablo atm. Noen som fortsatt spiller? ^^
fizzmann Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg spiller Diablo 2 LOD en god del, må si jeg er veldig fascinert ennå
Latmann-123 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Føler meg litt ensom når jeg spiller diablo atm. Noen som fortsatt spiller? ^^ 7612234[/snapback] Jeg spiller fortsatt, men jeg spilelr online og jeg blir ganske eid:P Det er så villt koplisert å det bruker mye tid, altså som jeg ikke har:) men får jo spillt en del da.
Shhhh Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Jeg spiller en sjelden gang, men har gitt opp å prøve meg på battle net. Starta med en druid for en knapp uke siden, men ble lei på lvl 15-16
Jhorion Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Det hender at jeg er innpå, som oftest på onsdager da wow er nede
Juleniss1 Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Spiller av til når jeg kjeder meg og jeg har bare en gammel PC tilgjengelig. Det beste jeg har på battle.net nå er vel en druid på level 64.
Dustwave Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 jeg begynte igjen i jula, en lvl 77 necro som jeg spilte en uke og gikk lei, og for 3 dager startet jeg en blizzsorc som nå er lvl 86.. msg meg om dere er på.. *janmaxim
torslo Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 starta i jula igjen nå....er hos diablo på normal nå...lvl 25....med barbarian....noen tips?...sliter rævva a meg her nede i "kjeller`n"....atm...
Ninja-Fisk Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Starta i jula, så nå har eg en lvl 87 paladin med det meste av gear eg kan få eneste itemen eg mangler er annihilus whisp meg ingame om noen trenger hjelp *myself123
torslo Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 hvilken lvl var dere i når dere tok å knerta diablo på normal?
Glipp Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 er det mange som spiller d2 enda? nå tenker jeg ikke her på forumet. men generelt. fremdeles tusnervis? eller noen få bare ? har VEEELDIG lyst på og starte igjen. da d2 er der spillet jeg har sløst mest timer på.. IMO, så bør den bli nominert som BGE (best game ever)
torslo Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 fekk med ganske mange kompiser å begynne og spelle d igjen så eg trur det er ganske så mange som speller det fortsatt
Rippey Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Spilte en GOD del før, men har gått lei nå. Er helt teit å spille nå som hr-prisene er så lave. Får jo gosustuff lett som ingenting nå for tiden. Var gøy i '04-'06. Venter på rs. #Diablo.no @ Quakenet forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå