splitdude Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Heisann! Hardware: Chieftec BH-02 ATX Medium Tower 400 PSU Asus A8N 32 SLI Deluxe XFX 7900 GT 3 stk. 320 SATA (2 i RAID) 1 stk. 120 133ATA G5 mus Problemet er at under bruk så slukkes lyset i musen og den slutter å virke, men etter noen sekunder er den oppe å går igjen. Ved spilling kan knappene bytte plass, dvs. mouse 1 kan bli mouse 2 og visa vis. Men hvis jeg tar ut kontakten til musa og setter den inn igjen er det iorden en liten stund. Har reinstallert setpoint men uten at det gjorde det bedre. Noen som kan tenke seg hva det er?? - Frank - Endret 31. desember 2006 av splitdude
AiKi Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Du kan vel kanskje forsøke å oppdatere firmware i musen. Firmware 1.1, samt veiledning.
Mevon Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Mulig det er dårlig forslag, med du kan jo prøve den i forskjellige usb porter og kanskje på en annen datamaskin...
splitdude Skrevet 31. desember 2006 Forfatter Skrevet 31. desember 2006 Hadde gjort den firmware-updaten tidligere....har testa alle USB-portene.. Men jeg kom til å tenke på at kan det være for lite strøm??
splitdude Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Skrevet 28. februar 2007 Tenkte jeg skulle skrive hva feilen var...Brudd i USB kabelen!! Og det fant jeg ut etter at jeg hadde kjøpt meg ny G5. Men man får aldri for mange slike muser:D - frank -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå