Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) Hei! Jeg har 388 poeng i Global Points, men hvor mange trenger jeg til å unlocke ? Idag har jeg spilt en god del, og jeg har bare fått 2 poeng Må man ikke ha rundt 20,000 poeng eller noe da? For å unlocke nye våpen ?? Ranken står det at jeg er Private First Class :!: Menne,,, er det slik at når jeg nå blir Lance Corporal(Ranken etter Private First Class) Så kan jeg unlocke? Leste på en side, Der hvor det stod; Private First Class Requirements: * Score: 150 Lance Corporal Requirements: * Rank: Private First Class * Score: 500 * Unlock Available Noen som kan bekrefte om dette stemmer? EDIT: Fant meg selv :O http://bf2s.com/player/78864969/ Haha, syke opplegg :!: Ikke le nå da :o Hadde faktisk ikke spilt på en god stund, 2 måneder etter at jeg fikk det, så har begynt igjen for noen dager siden Endret 31. desember 2006 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Brian Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 utifra BF stats siden har du valgt to våpen allerede. Bare se litt ned på siden så ser du to våpen som er farget i unlock lista. Så du skal ha de to unlocksa. Har du valgt våpenet når du spiller? du må trykke på en knapp ved siden av våpenet for å skifte til det du har unlocka.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 (endret) utifra BF stats siden har du valgt to våpen allerede. Bare se litt ned på siden så ser du to våpen som er farget i unlock lista. Så du skal ha de to unlocksa. Har du valgt våpenet når du spiller? du må trykke på en knapp ved siden av våpenet for å skifte til det du har unlocka. 7612985[/snapback] Ja.. HEHE. Jeg spilte i hele natt til klokken ni idag tidlig, og ble Lance Corporal, og fikk unlocke to våpen, noe jeg tror har en sammenheng med at jeg har Special Force's også. Men nå valgte jeg førstegrads Sniperen, og en G3. Men er det da slik at for å få bruke Sniperen, så må jeg unlocke Sniper versjonen som er i SF også ? Og ett annet spørsmål;; får jeg unlocke nye våpen på neste rank ? Eller må jeg vente til jeg har flere poeng? EDIT: Nå har jeg fått unlocka ja Det var som d u sa, hehe Endret 31. desember 2006 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå