jeps79 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 halloen, lurer på en liten sak, noe jeg kan gjøre slik at jeg kan bruke alt + tab inn å ut av bf2142, jeg kunne det før mener jeg, men det går ikke nå, da låser spillet seg, eller jeg kommer ikke inn igjen å må avslutte det med oppgavebehandling. kan d ha med oppløsning å gjøre? mener jeg har samme oppløsning på skrivebord å spillet
jeps79 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 DET ER JO IKKE BARE BF SOM DETTE SKJER PÅ, ER JO MANGE SPILL JEG HAR HATT SAMME PROBLEM, KOM IGJEN NÅ, JEG TRENGER NOEN TIPS! ja, å da slo jeg av caps lock også, gidder ikke å skrive på nytt;)
Campin Carl Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 (endret) 1. ikke bump dine egne poster 2. dette var merkelig fordi hos har jeg nemlig ikke noen problemer med det 3.jeg så at dette skjedde med flere spill, sikker på at du har bra nok maskinvare? Mvh Campin carl Endret 4. januar 2007 av Campin carl
dymoletratag Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 3.jeg så at dette skjedde med flere spill, sikker på at du har bra nok maskinvare? Mvh Campin carl 7640718[/snapback] Ja, gi litt info om specsa dine.
Blib Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Trykk på Esc og gå inn i menyen før du alt-tabber.
Guttorm190E Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Jeg har samme problemet. Når jeg skal skifte vindu henger spillet seg. I tillegg henger det seg når jeg skal skifte spiller-profil inne på spillet....
jeps79 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 1. ikke bump dine egne poster2. dette var merkelig fordi hos har jeg nemlig ikke noen problemer med det 3.jeg så at dette skjedde med flere spill, sikker på at du har bra nok maskinvare? Mvh Campin carl 7640718[/snapback] maskinen tror jeg ikke er problemet, er en amd 5200+ m 2gb ram. og 7800GTX 256, skjermkort. osv nå har jeg oppdatert de fleste driverne så jeg skal prøve på nytt nå. skal prøve å gå ut i menyen også neste gang, men nå må jeg stikke før kjærringa klikka... skal gi beskjed om hvordan det gikk!
andhou Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Lagt merke til at det funker hos meg med noen spill og noen spill ikke...
jeps79 Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 nå har jeg testet, å det stemmer som "blib" sier, trykk esc først til menyen, så kan man alt-tab`e Takker!!
jeps79 Skrevet 5. februar 2007 Forfatter Skrevet 5. februar 2007 (endret) Nå har det kommer en løsning på problemet. det er flere som har hatt dette problemet, å ved å kjøre denne fixen, så funker det utmerket å "alt+tab" in game, både i meny og under spilling! husk å les bruksamvisning. slett movies mappe, å sørg for at det er rett adresse til spillet som står (readme.txt) http://www.bf2142.se/forums.php?m=posts&q=3198 :!: PS:Takken ligger i kosen:p Endret 5. februar 2007 av jeps79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå