Anders Moen Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Skrevet 7. januar 2007 Skal prøve det ut nå.Edit, må vente for forumet deres har blitt hacket lol 7624881[/snapback] Nei det har det ikke, hvis du går på rett side så får du faktisk frem det rette produktet http://www.simplemachines.org/ 7666338[/snapback] Det gikk litt bedre ja .p
MrBjoern Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Men da skal jeg prøve det punbb, nå som jeg vet hva jeg kan gjøre. Høres forresten mye lettere ut å redigere utseende på punbb forumet, eller hva? 7665079[/snapback] Om det er noe lettere vet jeg ikke, men personlig synes jeg at noen linjer med css er bedre en noen kb med bilder.
Anders Moen Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Men da skal jeg prøve det punbb, nå som jeg vet hva jeg kan gjøre. Høres forresten mye lettere ut å redigere utseende på punbb forumet, eller hva? 7665079[/snapback] Om det er noe lettere vet jeg ikke, men personlig synes jeg at noen linjer med css er bedre en noen kb med bilder. 7714959[/snapback] Okay. Skal installere det på det nye "forumdomenet" mitt når det blir opprettet om cirka en halvtime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå