knokle_85 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Har hatt problemer med wii-moten min siden i går kveld da jeg prøvde å koble til 2 moter. Jeg fikk ikke til å koble til begge motene, så jeg trykket på SYNC knappen på wii-konsollen. Og siden det har ingen av dem klart å koble seg til wii. Nå har jeg prøvd følgende uten resultat: - Trykke på SYNC på kontrollene - Holde inne SYNC knappen på konsollen i 10 sek. - resette konsollen i kombinasjon med punkt 1 & 2 - Kutte strømmen på konsollen i kombinasjon med punkt 1 & 2 - Tatt ut batteriene i den ene kontrollen og prøvd å koble til med bare 1 mote. - Skifte til nye batterier i moten. I skrivende stund har jeg tatt ut CMOS batteriet av konsollen og venter ca en halv time og prøver igjenn. Noen som har peiling på ka som kan ha skjedd/løsninger??
TCi Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Du skal ikke holde innen sync-knappen i hele 10 sekunder, da nullstilles synkroniseringene. Trykk knappen på kontrollen og deretter trykk på konsollen. Gi den litt tid. Når kontrollen slutter å blinke, trykk på en knapp (f.eks. A) for å sjekke om synkroniseringene fungerte eller ikke. Fortsetter den å blinke uavbrutt, prøv igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå