Gå til innhold

Er Roguer Overpowered?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rogue er absolutt ikke ubrukelig uten cooldowns, det handler om timing!

7607112[/snapback]

Word! Er du rogue, og ikke klarer å drepe noe uten å blowe cd's, l2p! Sorry to say, men det er sjelden jeg trenger å bruke cd's for å drepe.. (Mener også mot eaqualgeared folk)

7608155[/snapback]

Der kom den ja. Endelig. Rogue trenger ikkje blind, vanish vær jævla kamp nei. Handler bare om STUN STUN OG ATTER STUN. :p Lock: np. Men noen ganger Lock: vanskelig :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rogue er absolutt ikke ubrukelig uten cooldowns, det handler om timing!

7607112[/snapback]

Word! Er du rogue, og ikke klarer å drepe noe uten å blowe cd's, l2p! Sorry to say, men det er sjelden jeg trenger å bruke cd's for å drepe.. (Mener også mot eaqualgeared folk)

7608155[/snapback]

Der kom den ja. Endelig. Rogue trenger ikkje blind, vanish vær jævla kamp nei. Handler bare om STUN STUN OG ATTER STUN. :p Lock: np. Men noen ganger Lock: vanskelig :S

7609038[/snapback]

Edit: Btw lock trenger du ikke altid og stunne, Ambush, Backstab så er vel nesten locken dau

Skrevet (endret)

viktig å tenke på at det er damage over TIME.

For det er ofte du dauer først etter at du har drept locken da.

Og kick og Gauge er pain for casters

Edit: Kidney Shot også :p

Endret av Veta
Skrevet

Locks har jo ikke akkurat lite hp, skal litt til for å stun-locke de til døde med CS, KS og gouge og da har locken skillcoil, noe som gir den nok tid til å sette på 3 dots og der er du død... :) Så ser ikke helt hvordan man skal drepe en lock uten Cd's med bare stuns...

Skrevet

Jeg tror seriøst noen burde sjekke ut World Of Roguecraft serien her. (Merk episode 1.) En kan si mye rart om WoR men den sier noe om ting som gjelder for de fleste rogues.

Skrevet
Vanish er ikke noe stress. Smekk på dem en DoT så kan han ikke restealthe

7609145[/snapback]

Da var vi tilbake på det med timing :)

Fullt mulig å restealthe, for å dra en stund i mellomtida den doten har ticka :yes:

Skrevet
Vanish er ikke noe stress. Smekk på dem en DoT så kan han ikke restealthe

7609145[/snapback]

Da var vi tilbake på det med timing :)

Fullt mulig å restealthe, for å dra en stund i mellomtida den doten har ticka :yes:

7609251[/snapback]

Men hvis han er mot en lock er det nok flere enn 1 dot med i bildet.

Skrevet

Kan ikke si rogues har vært spesielt plaget av nerfs. Vi fikk attackpower normalized, men det var ikke en class-spesific nerf. Se episode 1 en gang til du, det er god underholdning anyhow :]

Skrevet

Skal vi sjekke Overpoweredbarometeret™ da.

Grovt sett:

OP:

Warlock, Hunter

Normale:

Paladin, Rogue, Shaman, Druid, Priest, Mage

Gimp:

Warrior

Skrevet

Paladin normal? De gjør mer burst dmg enn warriors, kan bubble, heale, stunne i til sammen 14 sek?

Druids nå tåler like mye som før dvs. at de blir ganske lang kamp når du er en annen klasse som gjør fysisk skade og druids critter nå 1000 på instant angrep i bear form, i tilleg til den dmg de gjorde før bortsett fra at de fikk talent med 20% mer dmg til alle special attackene sine i forms?

Mages gjør som alltid insane burst dmg, men de tåler jo ikke noe, men de har blink osv. Med AP, pom pyro kan de one hitte rogues, ice block er ikke akkurat et pluss heller og fire mages har jo ganske grei dmg med en god del +crit og combustion treet og slowing med blast wave.

Priest har vel alltid vært rimelig sterke, og synes ikke de har blitt svakere etter patch.

Warrior merker jeg ingen forskjell på nå etter patch som rogue, de slower meg intercepter og på den 3 sec stunen så tar de mesteparten av hpen min, kompisen min har warrior med 4 epics eller noe, resten blått han har HWL 2h sword og lion heart helm, 5000 hp ca. Ser på han spille PvP, kan ikke si at jeg synes han er så gimpa.. Han har det lettere i PvP enn rogues ahr det imo.

Lock og huntard er vel ganske klart at de er overpowered ja, nuff said.

Resto shaman med skjold, noe det virker som mange er nå er ganske seige med earth shield som healer ganske greit og gir enda mindre interruption på heals og har alltid noen i nærheten som kommer og knuser deg.

Rogue, jo de sliter vel med alle de over?

Skrevet

Hvis det var det eneste du fant som du følte var feil der, så sier jo det litt..

Mener du det er riktig at en klasse som kan heale, stunne sammenhengende i 12 sek, gjøre seg udødlig i 14 sekunder, heale 100% av sin hp for 1 mana med mer gjør mer burst dmg enn enn klasse som KUN gjør dmg?

Hvis ja, så må du forklare for meg hvorfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...