Gå til innhold

melding frå kripos

Dragzyer89

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

heisann, har fått melding frå kripos, der står det (quote)

"Vi har observert en stor mengde torrent-trafikk fra din Ip-adresse. Dette er grovt brudd i henhold til 342. Vi anbefaler å stoppe denne nedlastingen." avsender Kripos Oslo.

Noen som har noen gode tips, og denne informasjonen, må ikkje den ha komt fra nettlevrandøren? det siste vil eg iallefall ha svar på, for da er eg ikkje telenor kunde lenger.

Takk

Er det flere som har fått og eller?

Endret av Dragzyer89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Garantert en tullemelding hvor folk kan velge hvem det skal stå som avsender :) Tror neppe Kripos driver og bryr seg om folk som laster ned anyways, but on the other hand så har man jo alle disse nedlasterne som tror de er badass osv og tror at de kan bli tatt. Men ta det helt med ro og gå tilbake til leechingen din som normalt.

- hsds

Skrevet

Igjen, ta det med knusende ro. Kripos bryr seg ikke om the average man med p2p eller hva du bruker.. Er garantert en kompis som har gjort det :D Lat som ingenting og se om noen av kompisene dine nevner emnet, voila der er synderen :)

- hsds

Skrevet

HAHAHAHAHAHAAHAHAH

takk for det rådet, synderen meldte seg no, sendte han linken t diskusjonen, og han turte ikkje å dra den lenger :p lykkeli! LYKELLIG :D

ska innrømme eg blei litt skremt!

Skrevet

skjønnte ikkje dritten eg altså, trodde ikkje ispane gidde ut noe, og kossen kan dei sjekke at det er torrent traffikk liksom :p men er glad det var ein spøk eg :D meldinga blei sendt fra www.luresms.com hvis noen lurte :p

Skrevet

Ja.. Og det var eg som lurte deg Magnus aka. Dragzyer ^^

Håper du kan tilgi meg, og at vi fortsatt er sammen? :love::love::love:

Hahah ;p

Btw, Rip Saddam Hussein..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...