Gå til innhold

Har problemer med å fortsette på samme characteren

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå spilt i 2,5 mnd.

Den characteren jeg har på høyest lvl er en lvl 32 rogue.

Er nå i det minste sikker på hvilken server jeg skal spille på da.

Jeg har til nå lvlet en warrior til 25, en rogue til 26, og en til 32, en mage til 26, en prest til 22 og en warlock til 29, paladin, bare til lvl 10 pluss mange andre characters som ble lvl 12 og sånn før jeg deleta de.

Atm spiller jeg mest på lvl 32 roguen, men føler at det blir litt kjedelig, ettersom jeg ikke har noen viktig rolle i instances.

Er jo bare å dps'e liksom.

Derfor trives jeg egentlig litt med warrioren selv om jeg ikke liker helt å tanke (er litt dårlig, mest derfor :p)

Synes ikke det er like kjedelig å heale, spesielt ikke når vi er i ferd med å wipe.

Høres kanskje litt sadistisk ut, men det er jo da det er mye healing :p

Som mage har jeg jo en viktigere rolle som gratis vann/mat og polymorph / crowd control generelt, men det er jo fortsatt dps.

Har lvlet en paladin til lvl 10.

Vet ikke helt om jeg skal spille mye mer på denne characteren.

Det virker litt kjedelig å spille paladin, ihvertfall så tidlig i spillet.

Nå vet jeg at moroa begynner litt lengre ut i spillet, på alle klassene, men jeg har ikke tid til å levle alle klassene høyt opp :p

Er det noen som har tips eller kunne gi ifra seg sin mening her?

Var det slik for noen andre her mens dere levlet opp?

Eller er det slik for noen andre nå?

Endret av Veta
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ville kanskje foreslå at du rollet en druid, da du med denne classen har mulighet til å være en effektiv Healer, god Tank og også god DPS.

IOM at du ikke har nådd så høye levels har jeg ikke tatt endgame med i betraktning, da de fleste druids tvinges til å være healere. Men du sa jo at du likte å heale også, så.. : )

Endret av jossda
Skrevet

Har tenkt på druid lenge faktisk.

Men jeg fikk en pm av en fra Catchgamer som spilte Paladin, og fikk litt mer info om Paladinen, så jeg tror jeg kommer til å levle den til 60.

Eller 70 da, for jeg blir ikke 60 på så kort tid uansett.

Men takk for svar <3

Skrevet
Har tenkt på druid lenge faktisk.

Men jeg fikk en pm av en fra Catchgamer som spilte Paladin, og fikk litt mer info om Paladinen, så jeg tror jeg kommer til å levle den til 60.

Eller 70 da, for jeg blir ikke 60 på så kort tid uansett.

Men takk for svar <3

7604379[/snapback]

Paladin er også en meget god idé. :)

Lykke til!

Skrevet

et litetips som pala, selv om du liker å heale,

For guds skyld ikke gå holy i lvl 10!

Det er den største tabben du kan gjøre, gå Ret :thumbup:

Skrevet (endret)

Ja, jeg skal gå retribution :p

Eneste spørsmålet:

Skal jeg gå for mer str eller mer int?

Eller begge?

Edit: lol nvm, det var på holy-treet de talenten var xD

Endret av Veta
Skrevet

Eneste spørsmålet:

Eller begge?

7607391[/snapback]

begge, men mest str xD

int er alltid digg :D

Skrevet

Kom til å tenke på en ting som en på forumet her sa..

Har ikke quote, og husker ikke hvem som sa det, men han sa:

Han ville ikke være "passe god" i alt, han ville heller bare være god i en ting.

Det fikk meg til å tenke på paladinen.

Den har jo ikke så veldig bra heal, hvertfall ikke i starten, dpsen snakker for seg selv, og den er heller ikke akkurat prioritert som tank.

Men så er det jo et annet problem. Jeg har ikke noe imot å heale, men jeg vil ikke spille en klasse som bare kan heale heller.

Skrevet

Jeg vil å si pala er sterkt undervurdert som healer, grunnen til det er vel kanskje at veeldig få gidder å satse på healing..

på min lvl 30 pala, har jeg faktisk +healing gear :p

ikke mye riktignok, men jeg har blitt b rukt som main healer i instance selv med Ret build :D

det er ikke verst :p

Riktignok kan vi ikke pulle så mye, men funker fett :)

Skrevet

Hva med magen min da? :p

Ulempene med den er at den er fire specca og den er en gnom.

Jeg specca først i Fire, så fikk jeg rede på at frost var best, så jeg respecca til frost.

Senere fikk jeg høre at Pyroblast var imba, men det var den jo ikke, lol.

Det er jo en "en-gangs-pvp-spell"

Og nå koster det 10g å respecce og mainen min er lvl 32.

Skrevet

Eneste spørsmålet:

Eller begge?

7607391[/snapback]

Helt klart Str, Agi og Stamina :p

Skrevet

Eneste spørsmålet:

Eller begge?

7607391[/snapback]

å trudde du mente på gear jeg xD

Skrevet (endret)
Ville kanskje foreslå at du rollet en druid, da du med denne classen har mulighet til å være en effektiv Healer, god Tank og også god DPS. 

som druid må du forvente å være nr2 i rekken både ved valg av tank og dps. noen vil også foretrekke n priest forran deg i instancer

har du lyst til å være en nøkkelperson i instancer er det warrior og priest som gjelder. disse er de 2 mest ettertraktede classene i spillet.

Endret av Henrik2k
Skrevet

Ta deg en 2 ukers pause og reroll på en av de nye realmene som kommer da. Jeg vet om mange som skal rerolle. Lettere å finne seg "venner" også og da blir det mye morsomere å spille!

Skrevet

For guds skyld. IKKE SPILL PALADIN!

Tvingte meg selv til og spille til 47 og da gadd jeg ikke mer. Lagde rogue. Rogue er morsomt ikke så mye ansvars osv. Høye critts litt opp i lvlene og en evne til og soloe ting som ingen andre klarer på din lvl. :thumbup: (hvis du er specce med et brukbart stuff)

Skrevet
For guds skyld. IKKE SPILL PALADIN!

Tvingte meg selv til og spille til 47 og da gadd jeg ikke mer. Lagde rogue. Rogue er morsomt ikke så mye ansvars osv. Høye critts litt opp i lvlene og en evne til og soloe ting som ingen andre klarer på din lvl. :thumbup: (hvis du er specce med et brukbart stuff)

7614380[/snapback]

Paladin er nå en av de klassene som kan soloe litt av hvert, innbillr meg at de kan soloe mer en roguer, spessielt tign som ikke kan stunlockes.

Liker uansett godt paladin selv, og å ha litt ansvar i en gruppe er bare gøy. Litt mer utfordrende enn å sitte å trykke på 4 knapper.

Skrevet

Jeg har en mage i lvl 60 som jeg angrer på at jeg lagde. De er jo greie i PvE instancer og slikt men det er egentlig litt kjedeligt bare å DPSe og sheepe. De er ikke egentlig så fryktelig gode i PvP heller. Det eneste jeg nå liker med dem er AoE ; /

Skal ta en priest eller warrior nå snart. Har jo nesten ikke tatt noen instancer opp gjennom levlene :cry:

Skrevet

Jeg er frostmage og jeg blir eid av locks og huntards, og har problemer med godt spilte paladins og shadowpriests(eller, har vel problemer med alle klassene hvis den som spiller klassen er veldig god ^^). Frostmage er easymode mot warriors og rogues.

Mage er en utrolig morsom klasse å spille, med spells som blink, frostnova og poly. Etterhvert som man går dypere i frost-treet får man også ice block, som vil redde livet ditt flere ganger (for ikke å snakke om water elemental). Velg engineering som profession for litt ekstra morro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...