Gå til innhold

"Mini" stereo/surround anlegg til stua - hvilket?


Anbefalte innlegg

Hei.

Vurderer nå å skaffe meg en Sony 40W2500. Da jeg ikke eier veggplass rundt der tv'n kommer til å henge så vurderer jeg nå å kjøpe et "mini" anlegg hvor jeg kan henge små høyttalere i taket eller kanskje litt i underkant av tv'n.

Det er ikke nødvendig for meg med noe voldsomt lydtrykk i og med at jeg har et dedikert kinorom til dette i kjeller'n.

 

Noen som har noen forslag til greie høyttalersystemer (enten kun høyttalere eller inkl dvd spiller/opptager forsterker osv) som er små og plasseringsvennlige? Har et par B&W 601 S3 som er litt for store dessverre... :cry:

 

Har kikket litt og funnet et Bose 3 2 1 System II. Har lest mye om at man betaler veldig mye for design osv, noen som har erfaringer med dette?

 

Setter pris på anbefalinger på anlegg under 10 lapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar! Har noen erfaring med Yamaha'en eller? Er jo en grei og ikke minst enkel løsning dersom den fungerer som den lover. Takk for tipset, tar det med i vurderingen.

 

Ok, så Bose har en kranglete dvd spiller...hmmm, vel, det kan jeg jo evt vri meg unna ved å gå for kun høyttalerpakkene de selger, har jo forsterker tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Takker for svar! Har noen erfaring med Yamaha'en eller? Er jo en grei og ikke minst enkel løsning dersom den fungerer som den lover. Takk for tipset, tar det med i vurderingen.

 

Ok, så Bose har en kranglete dvd spiller...hmmm, vel, det kan jeg jo evt vri meg unna ved å gå for kun høyttalerpakkene de selger, har jo forsterker tilgjengelig.

7604701[/snapback]

Yamahaen fungere som den lover den. Har lest en test av den.

Den vant også en EISA-Award for et år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...