papirvann Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 jeg får ikke logget på windows live messenger! ikke på min eller en annen PC her i huset! nå fikk jeg logget meg på med noen andre kontoer, men ikke på den jeg bruker det står at tjenesten er midlertidig utilgjengelig, men jeg kommer meg jo på med de andre. den ene har ingen kontakter og den andre har bare 2. den med 2 får jeg ikke logget på på en annen PC heller. noen andre med samme problem? ja, jeg brukte icecold reloaded i går på en venn, men han vet ikke det. kan den spærre kontoen min selv når jeg ikke bruker den? "Feil 81000314, 81000377 eller 81000378: Kontaktlisten din er ikke tilgjengelig Hvis du mottar én av disse meldingene, er ikke kontaktlisten tilgjengelig eller den er skrivebeskyttet. Vent noen få minutter før du prøver å logge på på nytt." jeg har vented en god stund, men neida. feilkode: 81000314
McBitch Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Både jeg og en til har laget en tråd om dette. Virker som Messenger har problemer med noe. Jeg får nesten abstinenser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå