Gå til innhold

Rattet lever sitt eget liv :S


Anbefalte innlegg

Har dette rattet.

 

I bilspill som Colin mcrae rally 4 og Live for speed, svinger rattet automatisk til høyre og venstre uten at jeg gjør noe :S Kjøpte det for noen dager siden, hva er feilen?

Takker for svar.

 

Kan legge til at rattet funker fint i need for speed porsche og hot pursuit 2, med ett unntak, jeg må restarte spilet for hvert race... Rattet som er ødelagt?

Endret av vyrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje skrive navnet på rattet?

7604382[/snapback]

 

Trykk på linken i første post, første linje, så får du opp navn og det hele smarting :)

 

Og ja, har tatt kalibrering testen noen ganger uten at det nytta. Men jaja, i dag returnerte jeg ratte hos elkjøp så nå er jeg fri! hehe :p Har uansett kommet til at bilspill med tastaturet egentlig ikke er så altfor ille :)

Lenke til kommentar

Har også force feedback og det er ikke bare risting det er snakk om nei. rattet drar frem og tilbake hele for å skape rykk og napp.. Da så klart der det er naturlig.. Du skal jo holde rattet såpass hardt at du må jobbe litt med det. Når jeg slipper rattet dreier det frem og tilbake av seg selv. Er nok slik det skal være..

 

Edit: Har forresten akkurat samme rattet. Så er nok ikke noe galt med rattet nei.

Endret av FI_asko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...