Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lyden ble borte.


jorgenblix

Anbefalte innlegg

HEi!

Jeg skulle bytte ut min gamle Blaupunkt stereo og kjøpte en ny billig sak.

Hadde ISO kontakt ferdig så jeg slapp enkelt i fra det trudde jeg! Jeg dro ut den gamle og satt inn den nye. Alt så ut til å fungere bare en viktig ting manglet - LYD.

Koblet til den gamle igjen og da var det lyd igjen. Koblet til på nytt den nye og sjekket at alle kabler var riktig, fremdeles ikke lyd. Er det feil på spillern? Den er helt ny, ukurant merke men har fått bra tilbakemeldinger på den. TAKARA Bilradio CD/MP3/USB/SD CDU993 Billeg sak med både USB og minneslot.

Kan det være noe forskjeller på ISO kontakten? Er det noe annet som kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil også anta at den TAKRAS spillern du har nå, som nok er satt sammen av de mest lugubert dårlige komponentene en kan få tak i, stort sett bare er å hive eller levere tilbake til sjappa. Det er sikkert samme OEM produkt som Eltaxspillern som enkelte kjøpte her tidligere...

 

Få heller tak i en Pio DEH-30MP eller Alpine CDA-9847R.

Enhver fjorårsmodell av Pio eller Alpine vil være bedre enn denne.

 

Det blir som himmel & helvete i sammenligning vil jeg tro ;)

Endret av Jalla
Lenke til kommentar

Lyd-delen i ISO-kontaktene har jeg ikke vært borti forskjeller med, så det er nok feil på spilleren. Et mulig unntak: På noen biler (og spillere) er + (fast) og + (tenning på) byttet om i strømdelen av ISO-kontaktene. På min bil (tysk) måtte jeg kjøpe en koblingsstykke ( http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=78550 ) slik at jeg kunne bytte om disse ledningene for å få min spiller (Denon) til å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...