poffy Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hvet ikke riktig helt hvor denne skal stå, men prøver her jeg. Har en film jeg vil brenne over og spille på dvd spilleren min. Det er en thoshiba og skulle vist ta det meste. Jeg får brent av to til tre filer av typen ifo bup,men ikke flere. Hva er galt ? jeg får spilt det hele av i windows media player, men ikke på dvd spilleren min. Tusen takk hvis dere greier å hjelpe meg med dette. Mvh.
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 IFO- og BUP-filer er filer ein vanlegvis finn på video-DVDar. Dei er ikkje videofiler, men inneheld informasjon om kapitlar, undertekstar og lydspor på DVDen. Sjølve videoen er VOB-filer, som vil liggje i same mappe (mappa heiter gjerne VIDEO_TS). For å brenne dette på ein DVD som kan visast i ein DVD-spelar frå t.d. Nero Burning Room, lag eit video-DVD-prosjekt, og dra inn heile VIDEO_TS-mappa. Alternativt kan du prøve med gratisprogrammet ImgBurn slik det er skildra her (bileta manglar, men du finn sikkert ut av det).
poffy Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Jeg får brendt de av, men spilleren vil ikke lese de filene. Må jeg da ta å endre det ett sted eller hva ? windowsen min mener jeg ikke kan åpne de filene. Mvh poffy
Torbjørn T. Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Om det på DVDen ligg to mapper som heiter AUDIO_TS og VIDEO_TS, der Audio-mappa er tom og Video-mappa inneheld iallfall VOB-filer og IFO-filer burde den kunne spelast av. Kva filer er det som ikkje kan opnast?
poffy Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Det er ifo filene og bup filene. aodio mappen virker tom. Tusen takk for at du vil hjelpe meg. setter kjempe stor pris på det. Mvh poffy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå