icedragon1990 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 har hatt oblivion på pcen men her om dagen skulle jeg slette ett par saver og gadd ikke å gå inn i spillet for å gjøre det.. joa sletta savene og skulle inn i spillet og da plutselig begynner instal sheild å gå.(har tydligvis sletta noe jeg ikke skulle) får jeg valget: "do you want to completely remove oblivion".. trykker ja og det begynner men den kommer bare over 1 strek og da sier den at den er ferdig! så jeg prøver å sette i cden og da kommer det bare play men trykker jeg på den så kommer det bare at den mangler en fil... har sletta hele oblivion mappa fra my dokuments men til ingen nytte.. noen som kan hjelpe??
icedragon1990 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 reinstaller spillet.. 7596939[/snapback] det er det som ikke går! når jeg setter inn cden så begynner bare uinstall og går på ca 1% og så sier den at den er ferdig...
CannibalCorpse Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 (endret) Det er vel noe av det samme som har vært før. Du må slette en registernøkkel under HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall. Trykk på plustegnet foran Uninstall og sjekk nøklene en etter en. Se om det dukker opp noe med Oblivion på høyre side. Hos meg er det nøkkelen "{35CB6715-41F8-4F99-8881-6FC75BF054B0}". Kanskje det er samme hos deg. Prøv å søk. Husk backup før du endrer noe . Det er sikkert en enklere løsning på problemet men det fungerte iallefall for meg og et par andre brukere i en annen tråd. Endret 29. desember 2006 av CannibalCorpse
icedragon1990 Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Skrevet 12. februar 2007 (endret) Det er vel noe av det samme som har vært før. Du må slette en registernøkkel under HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.Trykk på plustegnet foran Uninstall og sjekk nøklene en etter en. Se om det dukker opp noe med Oblivion på høyre side. Hos meg er det nøkkelen "{35CB6715-41F8-4F99-8881-6FC75BF054B0}". Kanskje det er samme hos deg. Prøv å søk. Husk backup før du endrer noe . Det er sikkert en enklere løsning på problemet men det fungerte iallefall for meg og et par andre brukere i en annen tråd. 7600049[/snapback] har gjort dette og det står ingenting der nå.. og det funker fortsatt ikke hjelp! Endret 12. februar 2007 av icedragon1990
icedragon1990 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Skrevet 14. februar 2007 Det er vel noe av det samme som har vært før. Du må slette en registernøkkel under HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall.Trykk på plustegnet foran Uninstall og sjekk nøklene en etter en. Se om det dukker opp noe med Oblivion på høyre side. Hos meg er det nøkkelen "{35CB6715-41F8-4F99-8881-6FC75BF054B0}". Kanskje det er samme hos deg. Prøv å søk. Husk backup før du endrer noe . Det er sikkert en enklere løsning på problemet men det fungerte iallefall for meg og et par andre brukere i en annen tråd. 7600049[/snapback] har gjort dette og det står ingenting der nå.. og det funker fortsatt ikke hjelp! 7929111[/snapback] JA! DET FUNKA NÅ!! TUSEN TAKK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå