hojohansen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hva skal jeg velge for maks 700,- med telenorab. bør ha kamera, mp3 god lagring.. Hjelp meg!
Leeland Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hva skal jeg velge for maks 700,- med telenorab. bør ha kamera, mp3 god lagring.. Hjelp meg! 7594193[/snapback] Hei og velkommen til denne delen av forumet! Øverst i denne delen av forumet er det en "sticky tråd" med tips/retningslinjer om slike forespørsler som du kommer med her. Dette for å gjøre det raskere for oss å hjelpe deg. "copy and paste" denne malen inn i svarboksen - og fyll inn dine behov, så kan vi lettere hjelpe deg (du trenger ikke svare på alle punktene - men jo flere svar jo lettere for oss å finne riktig produkt for deg! **Følg instruksjonene i parantesene.** Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: [B][U]Funksjoner:[/U][/B] -Kalender: (Ja/nei)- Nevn også hvor utdypende den bør være (Enkel/profesjonell). -GPRS: (Ja/nei). -EDGE: (Ja/nei) -Email klient:(Ja/nei). [U][B]Form:[/B][/U] -Klapp/"vanlig"/alternativ: (Fjern de du ikke ønsker.) -Vekt: (Angi maksvekt, om du føler at det er viktig/nødvendig.) -"Støt/sprut/støv-sikker": (Ja/nei). [B][U]Skjerm:[/U][/B] Farge-/ikke fargeskjerm. -Størrelse på skjerm. (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i emnetittelen.) -Touchscreen: (Ja/nei). [B][U]Pris:[/U][/B] Jeg har mellom **** og **** kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): (ja/nei) Hvis med abbenoment, hvilket? [B][U]Diverse:[/U][/B] -Merke: (Hvis du har bestemt deg, eller er anti et eller annet merke så si ifra her). -Kamera: (Ja/nei). -Videokamera: (Ja/nei). -Symbian: (Ja/nei). -Infrarød port:(Ja/nei). -Blåtann (Bluetooth):(Ja/nei). -Internminne: (Antall mb, eller minimum plass for et visst antall kontakter/bilder/hvor mange du vil ha plass til. -Minnekort?:(Ja/nei). -MP3: (Ja/nei). -Radio:(Ja/nei). -UMTS: (Ja/nei). -Triband: (Ja/nei). -wLAN: (Ja/nei). - Mulighet for GPS: (Ja/nei) (Forutsetter ofte at telefonen har symbian eller lignende, må oftes 'etter-innstalers' og kan kreve et ekstra blåtann-modul. Siemens SXG75, er derimot en telefon med dette innebygget.) -Batterilevetid: "Viktig/ikke viktig. (Fjern det som ikke passer) -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? (Kun sms, eller ringing? Forklar gjerne litt utdypende her.)
hojohansen Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: ja -GPRS: nei -EDGE: Ja -Email klient:ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ:spille ingen rolle Skjerm: Farge -Størrelse på skjerm. (Hvis det er viktig at den er stor, presiser dette i emnetittelen.) Pris: Jeg har mellom 400 og 1000kroner til rådighet. Med abonnementsbinding): ja Hvis med abbenoment, hvilket? telenor Diverse: -Merke: -Kamera: ja -Videokamera: (Ja/nei). -Symbian: ? -Infrarød port:ja -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: tja -Minnekort?:Ja -MP3: Ja -Triband: Ja -wLAN: ?
elf_man Skrevet 31. desember 2006 Skrevet 31. desember 2006 Jeg vil bare føye til at det hjelper ikke å bare skrive "telenor abon.". Telenor har en del forskjellige abon. som gir forskjellige subsidier. Vær presis når du spør om noe, så kan vi svare på det
hojohansen Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Ab. jeg betaler vell 160,- i mnd. eller noe slikt kan strekke meg til 200 pr. mnd. men ikke mer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå