fffuuu manchu Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) DS Game of the Year 2007 har fått en internettside nå, som inneholder en ny trailer. Siden finner du her. Hotel Dusk er laget av Cing, som sto bak 2005's Another Code/Trace Memory, et spill jeg virkelig likte. Hotel Dusk følger samme formel som AC, men med stilfullt animerte karakterer, og en noir-aktig stil. Som du ser i traileren holder man DS-en på siden, mens man går på touch-skjermen, og ser bilder på den andre. Ser også ut til at det er splittet dialog, alá Monkey Island-spillene. Jeg tror dette spillet kan bli et av de store i 2007, og kommer til å være der day one for det. Noen andre som gleder seg like mye? EDIT: Til slutt vil jeg bare si at jeg syns det er utrolig at spill som Another Code og Lost in Blue, to hidden gems av de sjeldne som veldig få kjøpte og spilte, får oppfølgere på DS, for at de solgte nok til å være profitabel. Det sier litt om hvor billig og enkelt det er å uvikle for DS. Endret 28. desember 2006 av Bakkland Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Blir nok bra. Det er for få skikkelige, stilrene eventyrspill om dagen. Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Blir spennende å se hvordan gode gamle "point and click" eventyr kan utvikle seg på DS. Håper de får nok støtte til å gi sjangeren en renesanse. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Herlig. Dette skal jeg absolutt ha. Håper også denne genren kommer på Wii. Godt å se at pek og klikk ennå lever. Lenke til kommentar
Biera Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Cings neste prosjekt er visstnok et Wii-spill! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg gleder meg utrolig mye - håper så inderlig at spillet innfrir! Ikke nok med at det har en kul stil, og at jeg liker tanken på å styre med ds-en på skakke og å se dialoger i hvert sitt vindu - og ikke nok med at Another Code var et fabelaktig miniepos - jeg synes faktisk til og med grafikken ser virkelig fin ut. Hvis de drar i land dette så er jeg en lykkelig mann i løpet av vinteren. Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Gleder meg til dette! For hver dag som går blir jeg mer og mer overbevist om at DSn er et av de beste kjøpene jeg har gjordt. (når det kommer til gaming ja ) Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Another Code var helt fantastisk, og Hotel Dusk ser ut som det kan bli langt bedre. Gleder meg massivt. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Flott at det ikke bare er jeg som gleder meg Ser at spillet kommer 22. januar til USA, så da blir det import på denne karen Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ser at spillet kommer 22. januar til USA, så da blir det import på denne karen7604260[/snapback] Og denne karen også. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Another Code var en av grunnene til at jeg i det hele tatt kjøpte en DS. Så skal ikke se bort i fra at det blir import av Hotel Dusk her også Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Ser at spillet kommer 22. januar til USA, så da blir det import på denne karen7604260[/snapback] Og denne karen også. 7620192[/snapback] og denne Lenke til kommentar
patham Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Denne karen handler en DS om ikke lenge til Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 La oss peke å le på han som ikke har DS! Denne karen handler en DS om ikke lenge til 7622983[/snapback] ^ LOL ^ Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor bare kødder med deg ;D (Kjøp Hotel Dusk, Trace Memory, Dawn of Sorrow og Portrait of Ruin, Mega Man ZX, Yoshi's Island DS; så blir vi bestekompiser!) Lenke til kommentar
patham Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 høh Nei men skal skjekke ut de spilla der. Har venta lenge nok nå. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Bra at det kommer et point & click-spill. Bare synd at det er 3D ... hvis historien, musikken, etc. blir bra, skal jeg allikevel kjøpe en DS og dette spillet. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 GameVideos har feeds fra tidlig i spillet oppe! Intro: http://gamevideos.com/video/id/8575 Helt i begynnelsen: http://gamevideos.com/video/id/8576 Første samtale: http://gamevideos.com/video/id/8577 Første puzzle (ikke spoiler. Det er et puslespill): http://gamevideos.com/video/id/8578 Venstrehendte behøver ikke bekymre seg. Det første spørsmål man får i spillet er hvilken hand man bruker. Har preorder på VG+. Håper spillet kommer i slutten av måneden. Klarer snart ikke vente lenger! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nice. Sist jeg sjekket kom det ut i USA i neste uke (om jeg husker riktig). Skal bestille det i lag med Phoenix Wright 2 etter hvert. Hotel Dusk kommer ikke til landet før i mars tror jeg, så jeg må importere. Kan ikke vente for lenge på denne perlen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå