Gå til innhold

Canon EOS40D og Nikon 300D


Anbefalte innlegg

Bladet Digital Foto har i siste nummer lansert sine spekulasjoner til nye finesser på oppfølgerne til 2007 modellene av Canon EOS30D og Nikon 300D

 

Canon EOS40D:

*Gjenkjenner smil

*Øyestyrt autofokus

*3 tommers OLED skjerm

*Stabilisering på bildebrikken

 

Nikon 300D:

*Større bildebrikke

*Innebygd Wi-Fi

*Støvfjerner

 

Greit nok.. Jeg lanserer da herved Canon EOS50D:

 

*Gjenkjenner smil

*Øystyrt autofokus

*4 tommers OLED skjerm

*Bildestabilisator

*Fullformats 20 MP bildebrikke

*Innebygget 100GB harddisk

*Digic 4 bildeprosessor

*Ultrasonisk støvfjerner

*WiFI og Bluetooth

*Innebygget GPS

*Vekt 750 gram

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja dette var nyttig info, gitt.

 

Lansert sine spekulasjoner, ja...

Ja da spekulerer jeg i at ingen av Digitalfotos spekulasjoner slår til...tipper jeg.

7592963[/snapback]

Nei får ikke håpe det, hvem trenger 3" skjerm? Egentlig eg 2.5 for stort, 2.2 hadde vært perfekt! Og gjenkjenne smil? Det klarer vel fotografen selv. Stabilisering på bildebrikken er lite trolig. Da Canon vil selge sine IS objektiver.

Lenke til kommentar
Ja dette var nyttig info, gitt.

 

Lansert sine spekulasjoner, ja...

Ja da spekulerer jeg i at ingen av Digitalfotos spekulasjoner slår til...tipper jeg.

7592963[/snapback]

Nei får ikke håpe det, hvem trenger 3" skjerm? Egentlig eg 2.5 for stort, 2.2 hadde vært perfekt! Og gjenkjenne smil? Det klarer vel fotografen selv. Stabilisering på bildebrikken er lite trolig. Da Canon vil selge sine IS objektiver.

7594707[/snapback]

 

Canon må nok bite i eplet innføre stabilisering innebygget i huset dersom de ikke skal tape terreng. Har selv Canon 16-35mm objektiv uten IS så det hadde ikke skadet..

Lenke til kommentar
Bladet Digital Foto har i siste nummer lansert sine spekulasjoner til nye finesser på oppfølgerne til 2007 modellene av Canon EOS30D og Nikon 300D
Hva i all verden er Nikon 300D? Og hvorfor skal Nikon forandre plasseringen av D'en?

 

Digital Foto gir meg mer og mer inntrykk av total uvitenhet om det de prøver å få folk til å tro at de har greie på.

 

Påstanden om "gjenkjenner smil" var for øvrig helt på jordet.

Lenke til kommentar
Bladet Digital Foto har i siste nummer lansert sine spekulasjoner til nye finesser på oppfølgerne til 2007 modellene av Canon EOS30D og Nikon 300D
Hva i all verden er Nikon 300D? Og hvorfor skal Nikon forandre plasseringen av D'en?

 

Digital Foto gir meg mer og mer inntrykk av total uvitenhet om det de prøver å få folk til å tro at de har greie på.

 

Påstanden om "gjenkjenner smil" var for øvrig helt på jordet.

7595436[/snapback]

 

Hadde vært en kul artikkel å se på... Finnes den på nettet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...