CamCorders Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Bladet Digital Foto har i siste nummer lansert sine spekulasjoner til nye finesser på oppfølgerne til 2007 modellene av Canon EOS30D og Nikon 300D Canon EOS40D: *Gjenkjenner smil *Øyestyrt autofokus *3 tommers OLED skjerm *Stabilisering på bildebrikken Nikon 300D: *Større bildebrikke *Innebygd Wi-Fi *Støvfjerner Greit nok.. Jeg lanserer da herved Canon EOS50D: *Gjenkjenner smil *Øystyrt autofokus *4 tommers OLED skjerm *Bildestabilisator *Fullformats 20 MP bildebrikke *Innebygget 100GB harddisk *Digic 4 bildeprosessor *Ultrasonisk støvfjerner *WiFI og Bluetooth *Innebygget GPS *Vekt 750 gram
ragamuffin Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Ja dette var nyttig info, gitt. Lansert sine spekulasjoner, ja... Ja da spekulerer jeg i at ingen av Digitalfotos spekulasjoner slår til...tipper jeg.
Litejk Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Ja dette var nyttig info, gitt. Lansert sine spekulasjoner, ja... Ja da spekulerer jeg i at ingen av Digitalfotos spekulasjoner slår til...tipper jeg. 7592963[/snapback] Nei får ikke håpe det, hvem trenger 3" skjerm? Egentlig eg 2.5 for stort, 2.2 hadde vært perfekt! Og gjenkjenne smil? Det klarer vel fotografen selv. Stabilisering på bildebrikken er lite trolig. Da Canon vil selge sine IS objektiver.
CamCorders Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Ja dette var nyttig info, gitt. Lansert sine spekulasjoner, ja... Ja da spekulerer jeg i at ingen av Digitalfotos spekulasjoner slår til...tipper jeg. 7592963[/snapback] Nei får ikke håpe det, hvem trenger 3" skjerm? Egentlig eg 2.5 for stort, 2.2 hadde vært perfekt! Og gjenkjenne smil? Det klarer vel fotografen selv. Stabilisering på bildebrikken er lite trolig. Da Canon vil selge sine IS objektiver. 7594707[/snapback] Canon må nok bite i eplet innføre stabilisering innebygget i huset dersom de ikke skal tape terreng. Har selv Canon 16-35mm objektiv uten IS så det hadde ikke skadet..
Black Star Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Bladet Digital Foto har i siste nummer lansert sine spekulasjoner til nye finesser på oppfølgerne til 2007 modellene av Canon EOS30D og Nikon 300DHva i all verden er Nikon 300D? Og hvorfor skal Nikon forandre plasseringen av D'en? Digital Foto gir meg mer og mer inntrykk av total uvitenhet om det de prøver å få folk til å tro at de har greie på. Påstanden om "gjenkjenner smil" var for øvrig helt på jordet.
parleur Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Bladet Digital Foto har i siste nummer lansert sine spekulasjoner til nye finesser på oppfølgerne til 2007 modellene av Canon EOS30D og Nikon 300DHva i all verden er Nikon 300D? Og hvorfor skal Nikon forandre plasseringen av D'en? Digital Foto gir meg mer og mer inntrykk av total uvitenhet om det de prøver å få folk til å tro at de har greie på. Påstanden om "gjenkjenner smil" var for øvrig helt på jordet. 7595436[/snapback] Hadde vært en kul artikkel å se på... Finnes den på nettet?
Litejk Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Jaja, nå vet jeg i alle fall at jeg ikke skal begynne å abbonomere på dette bladet!
ragamuffin Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Hehe..Får meg til å tenke på hvordan Fotografi med brask og brak p'resenterte' Canon 35d med 10 Mpix på sine nettsider dagen før (eller var det samme dag) Canon lanserte 30d. Oversatt til engelsk var den også. De hadde nok stolt litt for mye på ryktebørsen.
Thor Håkonsen Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Det var vel forøvrig ICKE Digital Foto sine spekulasjoner om hva som kommer til å komme, men mer tips til Canon, Nikon sov om hva de bør lage... en forholdsvis talentløs artikkel forøvrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå