magnus85 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hvor mange stages er det på Devil within spillet på tekken 5? Jeg prøver og fullføre denne så jeg kan få Devil Jin karakteren. Er på stage 4-1 nå.
Bendorama Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hvor mange stages er det på Devil within spillet på tekken 5? Jeg prøver og fullføre denne så jeg kan få Devil Jin karakteren. Er på stage 4-1 nå. 7590236[/snapback] hahahaha sorry for å le, men du får devil Jin ved å komme igjenom spillet med alle folkene
magnus85 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Hvor mange stages er det på Devil within spillet på tekken 5? Jeg prøver og fullføre denne så jeg kan få Devil Jin karakteren. Er på stage 4-1 nå. 7590236[/snapback] hahahaha sorry for å le, men du får devil Jin ved å komme igjenom spillet med alle folkene 7590765[/snapback] Da og, du får han ved og fullføre devil within spillet også. Sitter fast på stage 4-3 nå, noen hemmelighet her? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme videre..
Bendorama Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hvor mange stages er det på Devil within spillet på tekken 5? Jeg prøver og fullføre denne så jeg kan få Devil Jin karakteren. Er på stage 4-1 nå. 7590236[/snapback] hahahaha sorry for å le, men du får devil Jin ved å komme igjenom spillet med alle folkene 7590765[/snapback] Da og, du får han ved og fullføre devil within spillet også. Sitter fast på stage 4-3 nå, noen hemmelighet her? Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme videre.. 7590822[/snapback] hmmm ok. vell har ikke mye triks der nei, tror jeg å kom til stage 4 og noe så gadd jeg ikke mer.
magnus85 Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Det er 5 stages. 7592957[/snapback] Skjønte det, er på stage 5-4 nå, og står fast igjen, strategi spill dette, noen som vet hvordan jeg kommer videre her? Må flytte to sånne kasser for å åpne en vegg
Dunedain Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Når du endelig har kommet deg gjennom det og tror at "that's it", men neida.. Hvis du spiller gjennom det en gang til, så unlocker du forskjellige items. Jeg trodde items-ene var verd det. Jeg tok feil....
magnus85 Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Skrevet 29. desember 2006 Når du endelig har kommet deg gjennom det og tror at "that's it", men neida.. Hvis du spiller gjennom det en gang til, så unlocker du forskjellige items. Jeg trodde items-ene var verd det. Jeg tok feil.... 7599785[/snapback] Har kommet såpass langt så det er bossen på 5-5 som står igjen nå, litt hard nøtt den der, men går vel med litt tid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå