DevianX Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Jeg har litt problemer med at det kommer så sinnsykt med reklame når jeg surfer på internett. Dette skjedde da jeg la inn Imesh. jeg fjernet jo alt som var av ekstra program. Hvordan kan jeg fjerne denne programmet uten å fjerne Imesh? Det er snakk om reklame som plutselig dukker opp under surfing på nettet!
IthMcMos Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Jeg og har desverre installert iMesh, og fått masse reklame hvor hen jeg surfer.
lwtvh Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Adaware, finnes bl.a. paa download.com. Fungerer ikke imesh etterpaa saa proev ut Kaazalite, mye bedre program.
DevianX Skrevet 23. november 2002 Forfatter Skrevet 23. november 2002 takk for kjapt svar. skal teste ut dette!
Amstel Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 http://www.popupcop.com Funker nesten alltid, men disable den før en skal inn på nettbank... :smile:
objorkum Skrevet 23. november 2002 Skrevet 23. november 2002 Kjør --> msconfig --> oppstart. Avslutt alle ukjente prog. Jeg stoppet dette ved å forhindre newdotnet program å starte ved oppstart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå