Kaggen Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Hei For et halvt år siden prøvde jeg programmet PcBooster, og da valgte jeg at det skulle gjøre pcen min så rask som mulig.. da gjorde den for eksempel den blå velkomstskjermen (innlogging) om til en grå liten boks, samme greia når man låste maskinen.. Fikk til å skifte innloggingsskjermen til velkomstskjerm , men har ikke fått dette til med "lås opp datamaskin" boksen.. Noen som kan hjelpe?? Takker på forhånd !! Ingen som vet hvordan? Endret 28. desember 2006 av Kaggen
Kaggen Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Skrevet 1. januar 2007 Hei For et halvt år siden prøvde jeg programmet PcBooster, og da valgte jeg at det skulle gjøre pcen min så rask som mulig.. da gjorde den for eksempel den blå velkomstskjermen (innlogging) om til en grå liten boks, samme greia når man låste maskinen.. Fikk til å skifte innloggingsskjermen til velkomstskjerm , men har ikke fått dette til med "lås opp datamaskin" boksen.. Noen som kan hjelpe?? Takker på forhånd !! Ingen som vet hvordan? 7588337[/snapback] opps, sorry dobbeltpostinga.. men, er det ingen som kan hjelpe meg med problemet?
TCi Skrevet 29. januar 2007 Skrevet 29. januar 2007 Slå av fast user switching. Kontrollpanelet -> Brukerkontoer Trykk på "Endre hvordan brukere logger seg på"
Kaggen Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Skrevet 30. januar 2007 Slå av fast user switching. Kontrollpanelet -> Brukerkontoer Trykk på "Endre hvordan brukere logger seg på" 7822690[/snapback] hmm.. raskt bruker bytte var faktisk av.. men når jeg slo den på funket det sånn jeg ville ha det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå