Gå til innhold

Puben - Generell Fotballdiskusjon

danno_O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig med "Keagen-effekten" hos skjærene. Noen flere som ser B'ham - Magpies ? Helt utrolig hvor dårlig et lag med såpass gode spillere kan spille. Beviser jo bare at man ikke vinner matcher på navnene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig at Toon ligger under. Håper tegneserieklubben rykker ned. Prakteksemplet på hvordan man ikke skal drive en fotballklubb. Dumme jævlene presterte jo å gi Allardyce sparken og hente inn Keagan..

Skrevet
Ja, derfor hører man ikke på fansen når det gjelder ansettelser av managere.

Jepp, fansen har for vane å bli en smule nostalgiske når det gjeder valg av managere.

Ble forøvrig et poeng i dag, takket være Owen. Dessverre (NightKeeper) tror jeg ikke skjærene rykker ned. Derby, Fulham og Bolton går ned i år, tror jeg.

Skrevet

Newcastle burde jo være Mourinhos ultimate prosjekt. Hadde i alle fall vært morsomt å se hvordan han hadde klart seg der. Ville fått mer enn nok midler til å hente spillere...

Skrevet

Håpe at Newcastle rykker ned? For noe tull.

Det er jo nesten ikke noe annet sted i England som fotball betyr mer enn på tyneside. Magpies trenger å være i toppdivisjonen. St James Park er et stort stadion som ikke skulle vært i noen annen divisjon enn PL. Det vet alle som er glad i engelsk fotball.

Skrevet
Håpe at Newcastle rykker ned? For noe tull.

Det er jo nesten ikke noe annet sted i England som fotball betyr mer enn på tyneside. Magpies trenger å være i toppdivisjonen. St James Park er et stort stadion som ikke skulle vært i noen annen divisjon enn PL. Det vet alle som er glad i engelsk fotball.

Så jeg skal ikke håpe på at Toon rykker ned, fordi du mener noe annet? Jeg er enig i at fansen på Tyneside fortjener bedre, men Toon har godt av ett år i Championship. Prakteksemplet på hvordan man IKKE skal drive en fotballklubb. Derav betegnelsen tegneserieklubb.

Skrevet

Jeg har fått med meg at Keagan har vært en stor flopp, men kan noen fortelle meg hva han egentlig har gjort galt? Jeg har ikke sett noen Newcastle-kamper i år, så jeg har ikke fått med meg hva de gjør galt.

Skrevet

I morgen går turen over til London. I morgen skal jeg se Millwall-Luton Town, og på onsdag så er det VIP på Emirates stadium. (Jubileums kamp mellom Sverige-Brasil)

Skrevet

Jeg så reprisen noen ganger, men skjønte ikke helt hva som gikk galt. Det må ha vært noen syke smerter, iallfall. Når han lå på båra, ristet han jo i beina som bare det!

Goscinny ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...