fotballkamera Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hey.. Har lasta ned en torent fil å lagt den på skrivebordet... Dette var en film som jeg har sett å sletta... Men torrent filen ligger der fortsatt- Gjør alt jeg kan for å slette den men får det ikke til... Er redd for om d er virus eller no.. men veit noen hvordan man sletter den??... takk for svar
Lars-H Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Last ned et program som heter Killbox og slett den i gjennom det. Funker ikke det, prøv Unlocker - et annet program som låser opp filer. Men uansett, jeg tror den vil slettes etter en reboot uansett
wil Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Hei. Hvilken feilmelding får du da? Det står vel tilfeldigvis ikke at filen er i bruk eller noe?
fotballkamera Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Hei. Hvilken feilmelding får du da? Det står vel tilfeldigvis ikke at filen er i bruk eller noe? 7581886[/snapback] Ja står akkuratt d.. .Filen er i bruk... avslutt programmet eller et eller annet sånt;) Hva skal jeg gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå