nabbskall Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hei, vet ikke om dette er riktig sted å poste, men jeg prøver.. har netopp kjøpt og installert pirates of the caribbean, men når jeg starter spillet vil det ikke gå i fullskjerm... noen som vet hvordan jeg endrer dette? irriterende at det ikke er noen måte å endre grafikken på i spillet.. takker for svar EDIT: bilde.. Endret 26. desember 2006 av Storleer
spetter Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Sjekket under options under grafikk instillingene ? Prøvd forandret oppløsning eller om det står et eller annet sted windowed eller fullscreen under options grafikk instillinger ?
nabbskall Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 Sjekket under options under grafikk instillingene ? Prøvd forandret oppløsning eller om det står et eller annet sted windowed eller fullscreen under options grafikk instillinger ? 7581241[/snapback] har prøvd, men det er ikke noe grafikk meny i spillet
nabbskall Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Skrevet 26. desember 2006 nå fikk jeg det til takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå