chrisege Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) Hei, Som topic sier, skal jeg fjerne den gamle "Stereoen" i en Nissan Sunny 86 model. Var ute og så litt nå, men så ikke helt hvordan denne kan/skal fjernes. Noen som har vært borti det og kan gi meg litt hjelp (fortelle hvordan dere gjorde det?). Radioen som står i den er forøvrig en Nissan CH845. På forhånd takk for hjelpen! Endret 26. desember 2006 av chrisege
jorn89 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 er det cd-spilleren som skal ut? eller er det høytalererne? gi litt mere info takk ^^
chrisege Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Det var Kassettspilleren (var ikke så finne greier som CD i den). Jeg fant ut av det nå i morges da det bare ble litt lys. Måtte skru ut hele fronten på midten (foran Radio, Viftestying osv), så var det bare å løsne 4 skurer og den var løs!. Kommer nok tilbake igjen, når det gjelder kobling av den nye CD-spilleren.
jorn89 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 okei bra du fant ut da....=) cd-spilleren kobler du via en iso kontakt den skal være svart =)
chrisege Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Dette var det jeg fant bak spilleren (i tillegg til en anntennekabel) Regner med at jeg må få tak i en overgang til ISOkontakt. Stikker nok en tur innom Biltema/Clas og ser hva jeg får for en grei penge.
jorn89 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 japp ser slik ut ja=) tror du klarer fint det selv og sette inn ny cd -spiller=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå