Gå til innhold

Zen Vision:M - Problem: Vil ikke slå seg på.


Anbefalte innlegg

Jeg har litt problemer med å skru på min Mp3-spiller, jeg har latt den ligge i 2 uker nå, fordi jeg ikke har hatt bruk for den. Da jeg prøvde å skru den på, bare lyste det ved power-knappen, men ingenting annet skjer.

 

Tror heller ikke den tar lading, det bare blinker ved power-knappen. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Jeg har prøvd å resette den, uten hjelp.

 

Noen som har vært borti dette problemet, eller vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har litt problemer med å skru på min Mp3-spiller, jeg har latt den ligge i 2 uker nå, fordi jeg ikke har hatt bruk for den. Da jeg prøvde å skru den på, bare lyste det ved power-knappen, men ingenting annet skjer.

 

Tror heller ikke den tar lading, det bare blinker ved power-knappen. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Jeg har prøvd å resette den, uten hjelp.

 

Noen som har vært borti dette problemet, eller vet hva som er galt?

7580647[/snapback]

Jeg hadde det samme problemet med min. Mulig det har noe med kulde å gjøre ja. Kulden har muligens tappet den for batteri.

Det jeg gjorde var å sette den til lading å la den stå der i flere timer, plutselig begynte den å lade på ordentlig vis. Har bare hatt dette problemet en gang da.

Lenke til kommentar
Jeg har litt problemer med å skru på min Mp3-spiller, jeg har latt den ligge i 2 uker nå, fordi jeg ikke har hatt bruk for den. Da jeg prøvde å skru den på, bare lyste det ved power-knappen, men ingenting annet skjer.

 

Tror heller ikke den tar lading, det bare blinker ved power-knappen. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Jeg har prøvd å resette den, uten hjelp.

 

Noen som har vært borti dette problemet, eller vet hva som er galt?

7580647[/snapback]

Jeg hadde det samme problemet med min. Mulig det har noe med kulde å gjøre ja. Kulden har muligens tappet den for batteri.

Det jeg gjorde var å sette den til lading å la den stå der i flere timer, plutselig begynte den å lade på ordentlig vis. Har bare hatt dette problemet en gang da.

7580735[/snapback]

 

Jeg får vel bare prøve å la den stå i PCen noen timer, så får vi se hvordan det utvikler seg. Kan jo hende den bare er totalt utladet for batteri, siden den var tom for batteri da jeg la den fra meg. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...