Låvedør Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 hei! hvordan kan jeg bruke de skillsa jeg lærer på wc3 servere?? (cs 1.6 hvis det har betydning) og et lite spørsmål til.. hvordan surfer jeg?
Krankemot Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Jeg har aldri skjønt meg på warcraft moddene jeg :S Plutselig blir man usynelig også sprenger fyren man løper ved siden av. Og fienden din løper over deg og pisser blod. Surfing fikser jeg heller ikke
knutj Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 (endret) hei! hvordan kan jeg bruke de skillsa jeg lærer på wc3 servere?? (cs 1.6 hvis det har betydning) 7576831[/snapback] Prøv: bind "tast" ability bind "tast" ultimate I console Endret 26. desember 2006 av knutj
ZenCo Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Visst du skriver "skillsinfo" i chat på en wc3-server vil det komme opp et vindu. Der står alle skillsene til rasen du går. Blant annet står det ULTIMATE! Det er en særegen skill som bare den rasen du er har... Du oppnår ultimate i level 6. Skal du bruke en ultimate, må du binde en knapp til ultimate. Da skriver du følgende i console: bind F ultimate Jeg foretrekker hvertfall F, det gjør de fleste. Og for bruk av ability: bind V ability Jeg foretrekker hvertfall V, litt usikker på hva de andre bruker. Jeg skal kanskje lage en liten guide til wc3 om en stund visst det ikke allerede er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå