Spirre Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 en kamerat av meg prøver å kjøre en online server uten punkbuster, men han finner ikke ut hvor det slåes av. så lenge PB er slått av så går det at flere joiner med samme install key right? mener jeg har vært med på det før nemlig.
Luchy Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Du kan slå punkbuster av/på i Multiplayer options
Spirre Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 det var det jeg trodde. men gjelder det for server hosting? er nemlig det de vil, lage en server uten PB, og det funker vistnok ikke å bare slå det av i options, det er aktivt i serveren uansett. tenkte kanskje det var en kommando ellno i consol for å slå det av etter at serveren var oppe å gikk.
Luchy Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Vet ikke om det er lov å lage en online server sånn at folk kan spille med samme CD-key
Spirre Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 dersom serveren ikke har aktiv PB så funker det fint med samme install key på flere spillere. jeg har nemlig testa det. problemet er som sagt at de ikke finner ut hvordan man skal deaktivere PB på serveren. og nei det er ikke det samme som å slå det av i multi options. da velger du bare å slå det av på din masking føre du logger på en server.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå