Saftis Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Min mor har en 6280 som rebooter når den finner BH-900 headsettet. Noen forslag til å løse dette problemet? Er noe slikt fikset i firmwareupgrade elns?
I:H Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Det har seg dessverre slik at BH-900 IKKE er kompatibel med Nokia 6280. På Nokia sin side om lydtilbehør til 6280 så er ikke BH-900 oppført. Har selv vært med å teste flere BH-900 opp mot 6280 og det har aldri fungert tilfredstillende. (Telefonen jeg testet hadde ikke siste firmware)
Saftis Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 - Nokia 6280 og BH-900 skulle etter planen være kompatible, men har aldri gått gjennom den sertifiseringen som kreves for at vi skal godkjenne kompatibilitet, sier Jonas Sundmalm, produktmarkedssjef i Nokia. Nokia har imidlertid iverksatt tiltak for å få disse til å fungere sammen. Løsningen er å oppdatere telefonens programvare. - Vi kommer med en oppdatering av programvaren senere i høst, som gjør produktene kompatible. Skal prøve en firmwareoppgradering og se hvordan det går. Kan det gjøres gjennom PC-suite?
tkorsvold Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Jeg har samme problem. Det er &¤#%#& irriterende, har til og med kjøpt TO BH-900 til min og konas Nokia 6280,. Grr! Men altså, hvor finnes den oppdateringen? Og virker den? Nå må jeg bare løse problemet med at spillelisten i 6280s MP3-del er umulig å endre, den har låst seg, og det at nye ord ikke legges til i ordlisten. mvh Thorstein Korsvold
tkorsvold Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Problemet er løst! Oppgraderte til siste firmware-versjon, og nå virker det! T
tkorsvold Skrevet 30. januar 2007 Skrevet 30. januar 2007 Jaggu ble ikke telefonen låst opp i tillegg :-) T
Saftis Skrevet 31. januar 2007 Forfatter Skrevet 31. januar 2007 Hm interessant, min mor avslo det hele da hun fikk høre på elkjøp at de måtte sende inn telefonen til Nokia sentralt for oppgradering, og at det kom til å ta ca. 2 uker. Hvilken kjede oppgraderte for deg? Ser ut som om de gjorde det på dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå