Rollespilleren Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Hvor finner jeg en ussel addon som viser hvor mye helse og mana jeg og de i gruppa har? Jeg kan se det på meg selv med Blizzard's default, men da må jeg bruke musepekeren over der det vises, jeg vil ha det slik at jeg ser det konstant.
Rubex Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Her har du en: http://wow.curse-gaming.com/en/files/detai...8/healthvalues/ Ellers er det bare til å søke på "unit frames" eller noe på curse-gaming. Der finner du en god del. Endret 25. desember 2006 av The_Miracle
Rollespilleren Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Joda, men den er inkompatibel med Lua 5.1, slik det er med det meste av gamle addons som desverre ikke er fjernet fra slike websider.
Rollespilleren Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Fant noe hos CTmod, som heter CT_Unitframes, men den virker sånn halvveis eller så har Blizzard gjort det slik at man ikke får se value på non-npc fiender, kun prosent.
nazrm Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 MobHealth kalkulerer hp på fiender når du gjør damage mot dem.
Rollespilleren Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Ja, den har jeg, men den virker som navnet sier bare mot mobs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå