Hedgehog1337 Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Jeg fikk et nytt spill i julegave og det viste seg at når jeg skulle starte spillet så kommer det en feilmelding: Jade_enr har et problem og må lukkes. Jeg har sjekka forumet på Ubi soft og der har 100`vis av andre problemer med det også, selv i andre land. Men saken er den at, hva i helvete skal jeg gjøre? Jeg har prøvd å avinstallere skjermdrivern og installert den nyeste på nytt, men lykkes ikke med det. datamaskinen min: AMD Athlon XP 2400+ 2.00 GHz 1 GB RAM XP professional Service pack 2 ATI Radeon x1600 Pro 512mb det er vel det viktigste. Noen som veit hva som kan være problemet? Hvis dere trenger mer info så bare si ifra så skal jeg prøve å gi mer
Deadringer Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 Kanskje det finnes en patch du kan laste ned?
Hedgehog1337 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 Kanskje det finnes en patch du kan laste ned? 7573397[/snapback] Nei desverre =/ Ubisoft har ikke gjort noe med problemet og det virker ikke som om de vil heller. Samtlige folk har fått den samme feilmeldingen som meg. Merkelig at de lager noe sånt også gjør de ikkeno med det. Spillet har vært ute i et par uker nå. HUff, vil ikke levere det inn heller vøtt :S
BigJaffa Skrevet 26. desember 2006 Skrevet 26. desember 2006 Eg fekk spelt da ein gang før det klikka... Teit at dei ikkje har fiksa problemet
Smurfn Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 raving rabbids er driiiittt råttttt! runna det på julaften, lol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå