Gå til innhold

Ny skjerm, helst under 2000


raakken

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha meg ny skjerm( min første lcd skjerm :w00t: ) og lurer da på hva jeg skal kjøpe. Er det noe jeg bør se etter når jeg leter, er det noen merker som er kjent for å være bedre/dårligere, eller vet dere rett og slett om noen skjermer til max 2000 dere kan annbefale?

 

så litt på denne, mest for at den kostet under 2000, men...'

viewsonic 19" men den er widescreen, og vet ike om jeg vil ha det....

Hvilken størrelse kan jeg forvente til 2000? Spiller aldri, ser mest filmer og annet knoting...

 

tar imot råd med tak

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ta en titt på prisguiden til Hardware.no (https://prisguiden.no/). Der vil du få et visst inntrykk av hvilke skjermer som passer ditt budsjett.

 

Hvis du søker på 19" LCD-skjermer for eksempel, så får du opp flere som koster mindre enn 2000,-. F.eks. Samsung SyncMaster 920N. Nå har ikke jeg noen erfaring med denne skjermen, men den får mye skryt på komplett.no. Vær obs på at den ikke har DVI-tilkobling.

Samsung lager vel stort sett gode LCD-skjermer, og har garanti mot pixelfeil (såvidt jeg vet).

 

Anbefaling av skjerm (eller andre produkter for den del) er ikke lett. En person kan synes en bestemt skjerm er bra, mens en annen kan synes den ikke holder mål.

 

Håper dette var til litt hjelp.

 

 

GA

Endret av geir_a
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...