Locci Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Sitter her og stusser litt på hva jeg skal velge når det kommer til en oppdatering av pcn. Sitter med et Gigabyte K8NS-Ultra kort, Asus X850XT PE, AMD 3500+ Winchester og 2GB med OCZ PC3200 3-3-3-8 brikker. Valget står mellom og sitte på dette systemet et år til ca og bare oppdatere det med en dual-core cpu av typen X2 4600+ eller Opteron 180 om den er og oppdrive enda. Eller at jeg går til innkjøp av et nytt hovedkort/cpu/ram/skjermkort, har da sett litt på dette oppsettet her. Men jeg sitter og stusser på hva som faktisk lønner seg. Vet at det er mye og hente med både en C2D og 1950XTX kortet, men det følger med en ganske heftig pris også. Så jeg stussa egentlig på om det var verdt prisen vs ytelse.
pizzafordi Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 du kan kjøpe asrock hovedkort, som har agp/pci-e ddr og ddr2, 2x1gb ddr, 2x1gb ddr2. conroe xtx er ofte mye dyrere en xt som er omtrent lik i ytelse. da kan du få et greit hovedkort som tåler kansje en smule oc, harke satt me inn i det hovedkortet, du kan lese om det på www.hw.no
Locci Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Skrevet 25. desember 2006 du kan kjøpe asrock hovedkort, som har agp/pci-e ddr og ddr2, 2x1gb ddr, 2x1gb ddr2. conroe xtx er ofte mye dyrere en xt som er omtrent lik i ytelse. da kan du få et greit hovedkort som tåler kansje en smule oc, harke satt me inn i det hovedkortet, du kan lese om det på www.hw.no 7573722[/snapback] XTX kortet har dog sine bonuser til den prisen. Kjøleren er blandt annet roligere og gDDR4 minne samt dobel minne mengde. Og det er ikke snakk om at noen skal få meg til og kjøpe et asrock kort, det roper problemer på lang vei når det er hybrid kort. Mulig jeg tar feil på akuratt dette, men fra jeg har lest så har det vært mye trøbel med de hybrid kortene.
Dauemannen Skrevet 25. desember 2006 Skrevet 25. desember 2006 (endret) Hvis lommeboka di tillater dert, bør du kjøpe det oppsettet du linket til. Men bytt for guds skyld grafikkort. X1950XTX er bare marginalt bedre enn X1950XT, men koster vel en tusenlapp mer. Du bør heller gå for et billigere skjermkort, og bruke de pengene du sparte på en E6600. Vil du ha et bedre skjermkort, bør du heller kjøpe 8800GTS, som er mye bedre enn X1950XTX. Edit: liten leif, ja. Endret 25. desember 2006 av Dauemannen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå