Gå til innhold

PSP 2.80 Nedgraderer er her!

Jimmarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Homebrew, etc, etc. Mulighetene er 400x større med en PSP med 1.50, enn en med 2.80. :)

7568049[/snapback]

ok, har ikke psp selv så syntes det hørtes litt rart ut å nedgradere

Skrevet (endret)

kommer til å få en PSP til jul.

har tenkt å nedgradere for å kunne kjøre homebrew og en del andre programmer.

virker faktisk ganske komplisert :(

Endret av O.J
Skrevet
kommer til å få en PSP til jul.

har tenkt å nedgradere for å kunne kjøre homebrew og en del andre programmer.

virker som om det er masse kombinasjoner å sette seg inn i.

7568178[/snapback]

Velkommen til PSP-verden og ja, man MÅ sette seg inn i stoffet om man vil utnytte maskinen maksimalt! :)

Skrevet

Du nedgraderer til 1.5 og bruker homebrew til emulere de nyere firmwarene. Da har du homebrew-funksjonen/piratvirksomheten til 1.5, men fremdeles funksjonene til de nyere firmwarene, som f.eks. nettleser, RSS, etc.

Skrevet

Kan også anbefale alle med PSP og oppgradere til 3.02SE(pass på at det er SE og ikke den vanlige oppgraderingen) Da får man plutselig mulighet til og spille PS1 spill uten PS3. Jeg har kost meg med crash badicoot et par timer nå og det bringer tilbake mange hyggelige minner :love:

Skrevet
Du nedgraderer til 1.5 og bruker homebrew til emulere de nyere firmwarene. Da har du homebrew-funksjonen/piratvirksomheten til 1.5, men fremdeles funksjonene til de nyere firmwarene, som f.eks. nettleser, RSS, etc.

7568203[/snapback]

Ah, ok.

skal sette meg inn i det best mulig.

ser at det er fare for å krasje hele psp'en ved nedgraderingen.

Skrevet (endret)

Har nedgradert flere PSP'er, og alle har fungert smertefritt. Har da nedgradert fra 2.60 med EasyDowngrader og brukt DevHook 0.46 som har et veldig bra grensesnitt. Downgraderen gir deg fortløpende instruksjoner på hvordan du skal gjøre dette, og skal ikke være noe stort problem.

Du MÅ ha GTA: LCS for å gjøre dette, ihvertfall med den downgraderen jeg brukte. Les litt på qj.net, psp-hacks osv før du begynner, så går det nok greit.

Edit: Etter du har nedgradert er det bare å kopiere DevHook rett inn på Memory Stick'en, så dette er noe du fikser etter du har nedgradert.

Endret av WonderStivi
Skrevet
Har nedgradert flere PSP'er, og alle har fungert smertefritt. Har da nedgradert fra 2.60 med EasyDowngrader og brukt DevHook 0.46 som har et veldig bra grensesnitt. Downgraderen gir deg fortløpende instruksjoner på hvordan du skal gjøre dette, og skal ikke være noe stort problem.

Du MÅ ha GTA: LCS for å gjøre dette, ihvertfall med den downgraderen jeg brukte. Les litt på qj.net, psp-hacks osv før du begynner, så går det nok greit.

Edit: Etter du har nedgradert er det bare å kopiere DevHook rett inn på Memory Stick'en, så dette er noe du fikser etter du har nedgradert.

7568278[/snapback]

Ikke gjør det så vanskelig, oppgrader til 2.71 og bruk nedgradereren derfra... :)

Skrevet
Kan også anbefale alle med PSP og oppgradere til 3.02SE(pass på at det er SE og ikke den vanlige oppgraderingen) Da får man plutselig mulighet til og spille PS1 spill uten PS3. Jeg har kost meg med crash badicoot et par timer nå og det bringer tilbake mange hyggelige minner :love:

7568204[/snapback]

Hei!

Jeg kjører også 3.02SE, kunne du ha forklart hvordan man spiller crash bandicoot på psp'en? Fordi jeg trodde at man måtte kjøpe det på PS connect og overføre fra en PS3.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...