Deathie Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Nå har jeg prøvd alt. Det jeg trodde jeg skulle gjøre var å skrive gouranga i feltet hvor man skriver navnet sitt før man begynner spillet, men det virker jo selvfølgelig ikke. Kan noen vennligst gi meg en detaljert guide for hvordan gjøre dette?
Northland Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 (endret) Cheat mode:Enter GOURANGA as a name to enable cheat mode. Then, enter one of the following names before starting a level to activate the corresponding cheat function. Note: Some codes may only work in the North American version, while others may only work in the European version. Effect Name "Elvis clan" people LASVEGAS $200,000 DANISGOD $500,0002 MUCHCASH or COOLBOY $9,999,999 IAMDAVEJ 10 million points BIGSCORE 10x multiplier SEGARULZ 5x multiplier HIGHFIVE 99 lives CUTIE1 All bonus Levels TUMYFROG All levels, weapons, God mode IAMASUCKER All three cities BEMEALL or UKGAMER All weapons BLASTBOY, NAVARONE, or FORALLGT All weapons with full ammo GODOFGTA Debug basic scripts NO FRILLS Default weapons and ammo DAVEMOON Display coordinates WUGGLES Double damage power-up SCHURULZ Double damage power-up SCHURULZ Electric ray gun VOLTFEST First two cities GINGERR Flame thrower FLAMEON Free shopping EATSOUP Get Out Of Jail Free card JAILBAIT God mode1 LIVELONG or YAKUZADEATH Cannot be arrested or killed RSJABBER Hamster runs across screen MEATMAN Increased brutality BEEFCAKE Invisibility HUNSRUS Keep weapons after arrest ARSESTAR Level select ITSALLUP Maximum wanted level DESIRES More gore GOREFEST Naked people NEKKID No exploding scores COCKTART No police LOSEFEDS or ELVIS IS HERE People more aggressive BUCKFAST Respect from three gangs MADEMAN Small cars FISHFLAP 1. Can still be arrested. 2. Save the game, exit, then resume to gain an additional $500,000 as long as your name remains the same. 7565156[/snapback] Link til gamewinners Edit: Ifølge denne guiden har du gjort riktig.. Prøvde du med store bokstaver? Endret 24. desember 2006 av DarkerGlow
Dunedain Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Husker at jeg også slet med å få kodene til å virke, så jeg lasta bare ned GTA Trainer. Da ble det fart i sakene. GTA 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå