TaigaH Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Fireball er vel den spellen som er mest manaeffektiv som firemage og den spammes derfor i raids. Og joda Per-Stian. Du har nok rett, Og den forskjellen vil jo øke jo mer spelldamage du får.
Ingar Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Noe veldig drastisk som har skjedd med paladins? Sluttet å spille for en trekvarts år siden, og da ville ingen foreslått paladins som beste dps class i hvert fall.
Sindrelol Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Noe veldig drastisk som har skjedd med paladins? Sluttet å spille for en trekvarts år siden, og da ville ingen foreslått paladins som beste dps class i hvert fall. 7656914[/snapback] Ja, de har blitt blod-buffet. Er mer redd for paladins enn shamans nå ;<
Psy Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Ok, her er noe jeg fiksa full fart, mulig jeg har oversett detaljer, isåfall si ifra.. Forutsetter ingen crits og ingen spelldamage.. Level 70 Fireball: 3sec 717-913 x113% = 810 - 1032 ~ 921 (playing with fire + fire power) 921 Fireball - 3sec. 1842 damage på 6sec. + 63 (Fireball dot) = 1905. Level 67 Lightning Bolt: 2sec 563-643 x110% = 620 - 707 ~ 663 (concussion + lightning overload) 663 Lightning Bolt - 2 sec. 1989 damage på 6sec. 7654338[/snapback] Du glemte noe ja, fire spell får +15% damage med fire vulnerability.
PSV Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det lønner seg ikke med tanke på alle damagen du mister ved å spamme på Scorch.. Orker ikke sette opp regnestykket, men tar litt tid før Fireball tar innpå.
Sindrelol Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det lønner seg ikke med tanke på alle damagen du mister ved å spamme på Scorch.. Orker ikke sette opp regnestykket, men tar litt tid før Fireball tar innpå. 7660683[/snapback] Nja, du taper faktisk ikke noe merkbart med dps av å bruke 5 scorcher, og ettersom det som regel er flere mager med imp, scorch i raidet, så holder det ofte å bruke 2-3 scorcher.
Namek Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det er vel egentlig bare en klasse som er lagd for pure dmg, ROGUE.. Alt jeg har å si
Sindrelol Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Det er vel egentlig bare en klasse som er lagd for pure dmg, ROGUE..Alt jeg har å si 7663785[/snapback] Hvis du med det mener at de ikke er brukanes til noe annet enn dps, ja. Men de er langt fra den beste damage classen.
Blue_Vex Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Ikke langt ifra akkurat. Dem er nest best etter Mage.
PSV Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Ikke langt ifra akkurat. Dem er nest best etter Mage. 7664275[/snapback] Og nøyaktig hvordan kan du vise det? lol.. Rogues kommer også til å bli rapa av elemental shamans om de er dårligere enn mages.
dercaS Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Damage? DAMAGE? Herregud, vi har da et eget språk. Det heter faktisk skade. Overhodet ingen grunn i å benytte engelske ord for noe såpass trivielt. Uansett så er nok det viktigste faktoren i alle typer rollespill personen som sitter og spiller. Har sett spillere som klarer å rundjule folk med grisebankvåpen med kun et lendeklede og en kvist. Satt på spissen selvsagt. -Profane-
Pug Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Ikke langt ifra akkurat. Dem er nest best etter Mage. 7664275[/snapback] Og nøyaktig hvordan kan du vise det? lol.. Rogues kommer også til å bli rapa av elemental shamans om de er dårligere enn mages. 7664297[/snapback] Han spiller jo mage selv, derfor er jo mages selvfølgelig bedre enn rogues når det gjelder damage
Blue_Vex Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Hehe, ja jeg spiller Mage i tillegg til Roguen min. Både godt og dårlig gjetta.
Indexi Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Damage? DAMAGE? Herregud, vi har da et eget språk. Det heter faktisk skade. Overhodet ingen grunn i å benytte engelske ord for noe såpass trivielt. Uansett så er nok det viktigste faktoren i alle typer rollespill personen som sitter og spiller. Har sett spillere som klarer å rundjule folk med grisebankvåpen med kun et lendeklede og en kvist. Satt på spissen selvsagt. -Profane- 7664480[/snapback] Spill WoW, ikke kom her å vær Professor Norsk.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Starte opp litt igjen på en 48 druid, og i ZF i dag med en kamerat lå jeg rett bak en 49 hunter på dmg-lista. Kameraten min med sin 47 mage lå faktisk et stykke under meg. Balance-druid ftw!
ulrikft Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Rogues BURDE være beste single-target dps-klasse, slik det er i dag er spesielt hunters bedre.. og mages.. og locks.. og ele-shamans.. og og og...
LowBalls Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Starte opp litt igjen på en 48 druid, og i ZF i dag med en kamerat lå jeg rett bak en 49 hunter på dmg-lista. Kameraten min med sin 47 mage lå faktisk et stykke under meg. Balance-druid ftw! 7666314[/snapback] Sikker på at dem ikke var AFK under halve instancen?
Demogorgon Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 vel, er wariorentusiast i stor stil men må nok melde etterykkelig pass når det kommer til pve dps. en tilsvarende gearet caster klasse tar meg bra, men det er ikke snakk om astronomiske forskjeller. gjore mest dps i BRD i dag, 34% motfor to lv60 palaer og 1 60 mage, en av palaene var healer, men jeg og den andre palaen gikk å moppa opp mobs svare enkelt, og jeg lå til topps. og samtidig er jeg falig høyt oppe på damage og kill lista i BG om dagen, og med 20 min CD på recklessness og retaliation blir det falig fort mye damage som plasseres rundt omkring. snakker utifra en seig hardttreffende arms build den som jobber hardest med å dps'e den vinner som oftest
Lampeskjermen Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Starte opp litt igjen på en 48 druid, og i ZF i dag med en kamerat lå jeg rett bak en 49 hunter på dmg-lista. Kameraten min med sin 47 mage lå faktisk et stykke under meg. Balance-druid ftw! 7666314[/snapback] Sikker på at dem ikke var AFK under halve instancen? 7666343[/snapback] Antagelig vis ikke det, nei. Balance druid er imba, langt ifra sånn suxxor dritt som du tror det er. Du har nok aldri spilt mot / med en siden du snakker dritt.. I endgame er det kansje noe annet med dmg pga druids ikke har noe særlig med gear og sånt noe. Men gikk ubrs for et par dager for og hjelpe en guildie ( alt ) og jeg slo alle på dmg done, også denne magen. http://ctprofiles.net/3839247. Han hadde da 523 spell dmg + 20 fire dmg tilsammen. Profilen er litt lenge siden er oppdatert.. Så det er ikke umulig nei.
ulrikft Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Jeg kom jo på andreplass på dmg-meter med min lvl 59 shaman i går, mot en +150 spelldamage lvl 60 mage.. (nå har jeg rundt 240 spell damage til lightning spells da.. så jeg tjener litt der..).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå