xxm0rtyque Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hallo dere der ute! Jeg har formatert pcen til søstra mi, og jeg prøver å finne ut hva lydkortet på laptopen hennes heter forno.. Finnes det ett program som kan finne ut hva det heter for no? Også må jeg finne ut ossen cpu det er på maskinen Legg gjerne til link til nedlastning av programmet..
Dimanche Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Tror det står noe her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=686388&hl= God jul og lykke til!
propers404 Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 SiSoft Sandra er ganske bra.. Husker ikke hvorm jeg skaffa den.. Prøv å google det.
terjemag Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Belarc Advisor skulle også fungere godt til dette. Lykke til og god jul!
shabador Skrevet 24. desember 2006 Skrevet 24. desember 2006 Gratisversjonen av Everest er rimelig utdatert. Jeg har 2 alternativer: - PC Wizard 2006 - S.I.W Hvilken av de to som er best er jeg ikke sikker på. PC Wizard har en god del benchmarking tools i tillegg til å bare være en analyzer, mens S.I.W er kun fokusert på å finne ut alt om hardwaren din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå