Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Er det noen som har noen anelse om hvilke resistanses men kommer til og trenge i End game raiding i TBC? Man trenger sikkert alle etterhvert men hva trenger man mest av i begynnelsen? I wow nå måtte man jo begynne med Fire resistanse for MC og Onyxia.
Jørgen Sørheim Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Har sett en del items med høy arcane-resistance, så det er ikke umulig at det blir tingen fremover.
Reached Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Arcane er nok tingen ja., har jo nesten aldri vært bruk for det før.
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Farme litt Arcane resistans da og håpe på det beste.
Reached Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 (endret) Shadow resistance tror jeg også kommer til å bli nyttig med tanke på Demon Lord Kazzak og illidan(?) Men du burde ikke begynne å samle Shadow res gear ennå. Når BC kommer ut og folk får dinget lvl 70 så er det nok mye bedre shadow resistance ting enn det som er ute nå. Endret 23. desember 2006 av Adey
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Shadow resistance tror jeg også kommer til å bli nyttig med tanke på Demon Lord Kazzak og illidan(?) 7562759[/snapback] Illidan er vel nature og shadow ja, halvt demon halvt nelf
DeeTee Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Sykt mye craftable NR gear, og kan kjøpe masse fire/shadowres gear. Tror vi kommer til å se encounters hvor vi trenger mye av all resistance.
Lightningwolf Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Skrevet 23. desember 2006 Jeg håper man ikke trenger så mye NR gear da i det tillfellet må alle i guilden jeg vil inn i bytte Resistan gear og jeg kan benytte sjansen og legge inn apply om join
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå