plumbtek Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hei. Har nettopp kjøpt meg en Nokia N-73. Kjøpte også med et minne på 2 Gb for å være sikker på å få plass nok. På N-73 så er det en funksjon som heter kontor derav Adobe reader. Har lagt inn en pdf fil på ca 2 MB å veit at jeg har masse plass igjen både på tlf og minnekort, men får allikevel opp denne meldingen:Lite Minne.Går tilbake til liste med sist brukte dokumenter.. Noen som kan hjelpe meg?
qwang Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Hei.Har nettopp kjøpt meg en Nokia N-73. Kjøpte også med et minne på 2 Gb for å være sikker på å få plass nok. På N-73 så er det en funksjon som heter kontor derav Adobe reader. Har lagt inn en pdf fil på ca 2 MB å veit at jeg har masse plass igjen både på tlf og minnekort, men får allikevel opp denne meldingen:Lite Minne.Går tilbake til liste med sist brukte dokumenter.. Noen som kan hjelpe meg? 7560879[/snapback] slå telefonen av og på
Stig-Arne Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 Du må sjekke at du faktisk har plass på telefonminnet.. sjekk i filbehandleren og minnestatus.
plumbtek Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Har testet et par forskjellige PDF filer, men det var ikke det heller. Har også skrudd av og på, samt sjekka både minne i kort og tlf. Alt stemmer, men fortsatt så får jeg opp feilmld... Andre forslag??
wampyre Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Har testet et par forskjellige PDF filer, men det var ikke det heller.Har også skrudd av og på, samt sjekka både minne i kort og tlf. Alt stemmer, men fortsatt så får jeg opp feilmld... Andre forslag?? 7591191[/snapback] Den innebygde pdf-leseren støtter ikke filer som er større enn 2 Mb +-. For å lese større pdf filer må en bruke PDF +fra Mbrainsotware
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå