Gå til innhold

Noen fler som fikk Gurky pet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke bare får du fullt tier 3 og dual r.14 sword på din andre lvl 60 rogue, men også Gurky pet :D

7560067[/snapback]

Tipper kun folk som har vært med å fullføre Naxx får slikt av Blizz og ikke en som såvidt har fullført ZG *sigh*

7560098[/snapback]

Heh.

Ikkeno Gurky på meg nei.

Skrevet
Ikke bare får du fullt tier 3 og dual r.14 sword på din andre lvl 60 rogue, men også Gurky pet :D

7560067[/snapback]

Tipper kun folk som har vært med å fullføre Naxx får slikt av Blizz og ikke en som såvidt har fullført ZG *sigh*

7560098[/snapback]

Heh.

Ikkeno Gurky på meg nei.

7560125[/snapback]

Slett locken din å levle opp en ny en og skaff bedre equipment, kanskje du også kan få en da :tease:

Skrevet (endret)

Du skal få 10g hvis du sier meg det nummeret :thumbup:

For det funker flere ganger, ikke sant?

Edit: Ikke la dere lure med at han har full tier 3, han mangler fortsatt chest, boots og head :ph34r:

Endret av Sindrelol
Skrevet
Er det ikke bare 2 deler tier 3 der da? boostene og legs er vel tier 2.5 ?

7560633[/snapback]

Riktig.

Må man ha Collectors Edition for å få denne peten?

Skrevet
Må man ha Collectors Edition for å få denne peten?

7560667[/snapback]

Neppe, "dyret" deles ut som premier i konkurranser rundt omkring relatert til WOW. :)

Skrevet

haha, har ikke i nærheten av full tier 3, eneste jeg kan håpe på er å få boots og bracers i tillegg før TBC starter. Men bracers hadde vært fint så jeg får 4 set bonusen :)

Jeg har hvertfall ikke værtmed i noen konkurranse relatert wow annet enn gamer.no konkurransen jeg vant betanøkkel i - så fatter igrunn ikke hvorfor jeg fikk den. Uansett er jeg ganske glad for at jeg fikk den for den er utrolig søt - og siden øynene lyser i mørket, kan jeg bruke den som grotteutforsker. Hurra!

Skrevet
haha, har ikke i nærheten av full tier 3, eneste jeg kan håpe på er å få boots og bracers i tillegg før TBC starter. Men bracers hadde vært fint så jeg får 4 set bonusen :)

Jeg har hvertfall ikke værtmed i noen konkurranse relatert wow annet enn gamer.no konkurransen jeg vant betanøkkel i - så fatter igrunn ikke hvorfor jeg fikk den. Uansett er jeg ganske glad for at jeg fikk den for den er utrolig søt - og siden øynene lyser i mørket, kan jeg bruke den som grotteutforsker. Hurra!

7561085[/snapback]

nettopp...

Skrevet

Vel, om ingen av de andre som fikk betanøkkel av gamer.no konkurransen så er det vel neppe derfor. Men samme kan det være - hurra for meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...