Gå til innhold

proteiner eller gainer?


Anbefalte innlegg

hallo.....til nå har jeg brukt proteiner, men da jeg gikk på et treningns senter for og se hva de hadde av slike produkter, og så hva målet mitt var (blir stor, volum) sa han at det eneste jeg trengte var big mass (gainer) av pf. og at jeg ikke trengte og bruke proteiner fordi det var ikke noe point viss jeg ikke hadde noe bra kosthold!?

 

så skal jeg bruker gainer? jeg vil bli STOR... :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gainern har mye annet bra da! Som fettsyrer! Omega 3-6-9 som er faktisk mye vitkigere når det gjelder kroppsbygning enn mange tror. Den har og carbogen og noe annet stasj som er bra å få med seg.

 

Syns Mass gainer er et kjempe alternativ, men det hjelper lite om man har et ræva kosthold med lite carbs og proteiner ellers.

 

Lee Priest sitter å gommler i seg for det meste junk og fast food når han er off season, der er det MASSE proteiner, og MASSE carbs.(burgere etc) Så sier faktisk hvor enkelt det er få de næringsstoffene man trenger når man bygger. Men om det er sunt, det er en annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vil ikke anbefale å gafle i seg burgere på Mcern for gains :p

7567261[/snapback]

 

Hvorfor ikke? Er man syltynn og trenger masse, så er usunne karbs ofte den beste løsningen. Det finnes flere artikler om at gainere er et dyrt alternativ til junk food og jeg ville heller anbefalt proteinpulver og et massivt kosthold.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

låner posten din litt om det er greit ? :)

ser det er mye "negativ stemning" til gainer her?

selv KLARER jeg ikke få i meg nokk mat.

er sulten men lysten til å spise er der ikke.

nyter ikke mat.

 

er det da ikke ideelt å få i seg litt gainer i tillegg til det man klarer å spise fra før ?

 

di fleste frykter vell att man spiser mindre ?

Lenke til kommentar
Vil ikke anbefale å gafle i seg burgere på Mcern for gains :p

7567261[/snapback]

 

Hvorfor ikke? Er man syltynn og trenger masse, så er usunne karbs ofte den beste løsningen. Det finnes flere artikler om at gainere er et dyrt alternativ til junk food og jeg ville heller anbefalt proteinpulver og et massivt kosthold.

7568072[/snapback]

Dårlig kolesterol, lett å få for mye salt, store mengder mettet fett, ..

 

Å spise masse karbs er selvsagt nødvendig om man sliter med å legge på seg, men man behøver ikke stappe masse annen dritt inn i kroppen samtidig.

Lenke til kommentar

Herre. Kjøp deg Whey protenpulver (elns) og SPIS som bare det. Skal du legge på deg må du spise mer enn du forbrenner i løpet av dagen. Ta deg en shake rett etter trening og et par never med rosiner, og SOV.

Og for guds skyld ta baseøvelser som knebøy, squats, og benk.

For å quote oldschools: MILK & SQUATS! (melk for kalorier)

 

ps. en skikkelig beinøkt booster testosteronprudksjonen din som bare hel****

Endret av wrangler
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ta deg en shake rett etter trening og et par never med rosiner

For å quote oldschools: MILK & SQUATS! (melk for kalorier)

7656157[/snapback]

Her har jeg faktisk et spørsmål: Fungerer det fint med 1 banan, rosiner og 0,5l melk etter trening?

7658925[/snapback]

 

Det fungerer helt utmerket. En halvliter lettmelk gir over 16 g proteiner og banan og rosiner er som kjent gode kilder til karbohydrater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...