ve_gard Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Hei! Om jeg lager en funksjon i et dokument.. kan jeg da kalle det fra et annet et? Eller bør jeg da lage funksjonen/koden i en egen fil og inkludere hver gang jeg har behov for kodebiten..? God Jul! mvh Vegard
The_Lozer Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 personlig så ville jeg ha inkludert den hver gang..
ve_gard Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 personlig så ville jeg ha inkludert den hver gang.. 7558401[/snapback] var igrunn det jeg også vurderte... ettersom jeg ikke tror det går an å kalle en funksjon fra et annet dokument.. mvh Vegard
Ståle Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Du kan jo inkludere den i index.php, så du ikke trenger å inkludere den hver gang engang. Men det er som sagt lurt å inkludere den, siden da trenger du bare endre en fil om/når du skal endre noe.
ve_gard Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 Du kan jo inkludere den i index.php, så du ikke trenger å inkludere den hver gang engang. Men det er som sagt lurt å inkludere den, siden da trenger du bare endre en fil om/når du skal endre noe. 7559358[/snapback] gjør det nesten på samma måte tenkte jeg, når det gjelder en annen ting... inkluderer headeren i dokumentet på hver side.. siden de er like;) bruker iframe og saken er biff:) slikt sett iallefall.. men har andre problemer nå mvh Vegard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå