Snorrefrs Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Det virker som at icematen og logitech g5 ikke funker? noen som vet noe? Mvh Snorre
Esukiru Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg hadde akkurat det samme problemet med Icemat og G5. Krangler som bare det. Jeg snakket med en kar om dette problemet og han sa at løsningen var å kjøpe en Steelpad. Derfor bestilte jeg denne: Steelpad 5L Nå flyter det hele som en som en profesjonell is danser på nylagt is
Snorrefrs Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Skrevet 22. desember 2006 Takk, bytter icematen til en steelpad. Takk for svaret:p
h00v3r Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Jeg har hørt at G5 med Icemat 2nd Edition Black går bra. 2nd Edition håndeterer lasermuser, fordi den har mørkere glass, i forhold til Icemat. Men dette er utifra hva jeg har hørt, ikke erfaring!
kalerv0 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 jag förstår inte varför ni lägger ut massa pengar på dessa mattorna ..en gammal hederlig tygmatta är om inte bättre, så i alla fall lika bra, men 3-5 gånger billigare...
SWAT dude... Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 Har Icemat 2nd edition black jeg og. Funker bra med copperhead men mister sporet litt dersom jeg drar musa kjapt over matta. Spiller 400dpi med 0.6 sence i BF2 så dette er skjeldent noe problem uansett.
GtReBra Skrevet 23. desember 2006 Skrevet 23. desember 2006 jag förstår inte varför ni lägger ut massa pengar på dessa mattorna ..en gammal hederlig tygmatta är om inte bättre, så i alla fall lika bra, men 3-5 gånger billigare... 7557174[/snapback] Blir ikke bedre enn de dårligste ledd Selv om det som plaier å være dårligst er spilleren, så hjelper det med god mus på en god musmatte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå