Gå til innhold

Trenger hjelp med hunter epic quest

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg driver på dette hunter questet nå. Jeg har tatt 2 demoner og er nå på den i Winterspring. Jeg har prøvd 10 talls ganger uten å lykkes. Han slenger den stygge doten på meg hele tiden.. Så nå er jeg lei av å dø og betale skyhøy repairbills.

Derfor lurte jeg på om det var noen her som kunne være så snille å hjelpe meg å drepe denne demonen.. Er det det?

Hvis det er /w ingame eller svar her i forumet så kan vi avtale et tidspunkt..

Hilsen

Nick: Gloms

Race, Class: NE Hunter

Server: Executus

Takker for svar:)

Endret av Simma89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har de fixa sånn at du kan få en annen hunter til å gjøre questet for deg (FFA loot, du gjør ingen dmg) ?

dessuten. thottbot er din venn. hunter epic questet krever SKILLS. Jeg hadde hatt morro av å gjøre det selv. spørre guilden om råd?

Skrevet

en annen hunter kan fremdeles gjøre questet. Lillebroren min fikk en i guilden min til å gjøre alt for ham. problemet er vel heller at du kan bli bannet for å ha hjulpet hunteren.

Skrevet

Bør da vel klare det selv? :p

Winterspring, Artorius

Strengths:

# Enrages periodically, greatly increasing its DPS

# Casts Demonic Doom, that makes you look like a demon and causes 350 shadow damage every 3 seconds for 1 minute

Weaknesses:

# Easily kited, running at normal speed

# Serpent Sting does 350% damage to this demon, having a damage debuff effect on this demon that stacks if you re-apply it

# Demonic Doom has a limited range that it cannot be casted outside of

# Enrage can be removed by using Tranquilizing Shot

Strategy:

# No brainer really. Just kite him with Aspect of the Cheetah on (but be careful not to run out of range). Keep Serpent Sting on at all times and Concussive Shot her whenever he gets close. It is important to remain beyond 30 yards of the Demonic Doom, yet within range to use Arcane Shot so that he continues chasing you. If you rely completely on Serpent Sting for damage, he will break aggro and return to where he started. Once you apply Serpent Sting, count to 4, and apply it again before it wears off (the damage does stack). You will be able to see this by a 2nd damage listing "Stinging Trauma", which will continue to increase each time the sting is applied. Also, be sure to clear the area you plan on fighting so as to not get dazed by another NPC wandering by.

# Additional items to bring: Major Health/Mana Potion

Suggestions:

# If you know a friendly enchanter, get your boots enchanted with Minor Speed (however, keep in mind that the line between Demon-ization and being out of range is small - you don't want to go TOO fast)

# If you're having trouble with Demonic Doom, consider packing a few Restorative Potions along (Removes 1 magic, curse, poison or disease effect on you every 5 seconds for 30 seconds)

# If you bring friends, have ALL your party members in front of you on their mounts to train ALL the mobs away that you may run into. Alternatively, if you catch him right about at the South-western tip of his path, you take him from there up to the road and kite along there with less chance of encountering other NPCs

Skrevet

Den i Winterspring er jo dritlett, kite den opp til veien (få noen til å traine mobsa foran deg, 2-3 stk på mount). Så er det bare å kite i vei, fyr opp serpent sting ofte, er den som drepern.

Skrevet

mitt tips er pass på og ha onyxia buff på deg. stamina buff mark of wild elixir of mongose, spirit buff og intecht buff. respecc gjerne ett nytt talent spec som vil gjøre det lettere for deg og ta med en del major healing pots og en healthstone sørg også for og ha med en spiller til som holder uøneskede mobs unna veien gjerne 2-3 for den sags skyld. burde ikke være så vanskelig og greie det egentlig.

Skrevet

Så en film der en hunter fikk andre til å renske området i winterspring ved å ri rundt hunteren og ta aggro... så fikk hunteren springe rundt solo og kite ham :)

Skrevet (endret)

:O kan jeg bli bannet for å hjelpe folk ?:S

Vell uansett..

Mine råd:

Ha max range på han hele tiden(det beste er vist du har rangedtalentene)

Kite han med serpent sting (hjelper også med aq 20 boka, men er ikke nødvendig )

bruk rank 1 arcane shot vist du er under 50 % mana for og "renewe" aggroen du har på han så han ikke stikker av aka evader(husk at du må skyte på han ca vert 5 sec fo at han ikke evader, vist arcane shot er på cooldown bruk distracting shot rank 1)

Finn letteste ruten opp mot veien der det ikke er mobs og da er den vanskeligste delen ferdig

Og som sakt før skaff 1-3 kompiser til å aggroe mobsen i din kitepath(husk på å vise dem kitepathen ;) )

Ta med mana pots ( pvp mana potten er billig og helt grei )

Får du dotten på deg å han er low bare bruk allt du har på han

Får du dotten på deg og han ikke er low, Feign death og ta av deg gearet ( Itemrack hjelper her ;) )

Håper dette hjelper :)

GL HF

Endret av samebob
Skrevet (endret)

jeg har prøvd alt det dere sier, men det som er problemet er at jeg enten kommer for langt unna han slik at han evader eller at jeg kommer for tett innpå han slik at ha dotter meg aka dreper meg. Jeg klarer ikke å holde meg inni den sonen som er akkurat passe. Det er det som er problemet. En annet problem er at jeg er utrolig dårlig til å jump shoote. Jeg klarer å hoppe rundt men når jeg skal tilbake igjen drar jeg den for langt sånn at jeg kommer 90 grader for mye, slik at jeg løper til sida:S Noen som har no tips til hvordan jeg skal klare dette bedre?

Skal prøve litt mer i dag, men begynner å bli heftig lei:P

tørr ikke engang tenke på hvordan det kommer til å blir i silithus...:S

Endret av Simma89
Skrevet

hva mener du med sidelengs? jeg må ha han bak meg hele tiden da.. og får å skyte han må jeg snu meg.. Så hvordan skal jeg kunne løpe sidelengs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...