Gjest Slettet+142 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 (endret) jeg fant akkurat ut at den ikke inkluderes. hvorfor kommer det ikke advarsel? ja det har funk før. det funket helt til jeg prøvde å laste opp filene til Linux-serveren min så jeg kunne teste ut mail-funksjonen. men da klikket det både på localhost og på serveren. uten at jeg gjorde noe annet enn å laste opp! 3: sett all relevant kode som public hva vil det si? Endret 22. desember 2006 av Slettet+142
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 nå skjedde noe rart. siden virket pluteslig med en gang jeg la require($side);.. enormt rart må jeg si satse på at det virker videre. takk for hjelp, der spesielt hockey500
hockey500 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 som sagt, endre error_reporting litt, så kanskje du får et bedre inntrykk av hva som gikk galt
Gjest Slettet+142 Skrevet 22. desember 2006 Skrevet 22. desember 2006 prøvde det aller først, men det kom ingen ting nytt opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå