Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 (endret) hei. min mor har nå gått av skaftet på grunn av WoW etter at sønnen til en av venninene hennes ble totalt avhengig, så nå får jeg nesten ikke lov til å spille og hvis jeg spiller finner hun på all slags ting jeg plutselig skal gjøre så lurer på om det finnes noen sider hvor det står hva som er "sunn spilling" og ikke. Vet det var noe sånt på schrødingers katt. vil bare ha sagt at WoW prioriteres etter: venner, lekser, husplikter, familie, søvn og kommer alltid til middag og lignende. Tar aldri instancer eller grupper i ukedagene for å unngå stress hvis noe skulle dukke opp EDIT: er 15 år (16 i februar) hvis noen tenkte herregud 12 åring som syter Endret 21. desember 2006 av Amdmannen
John Keats Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 hei. min mor har nå gått av skaftet på grunn av WoW etter at sønnen til en av venninene hennes ble totalt avhengig, så nå får jeg nesten ikke lov til å spille og hvis jeg spiller finner hun på all slags ting jeg plutselig skal gjøre så lurer på om det finnes noen sider hvor det står hva som er "sunn spilling" og ikke. Vet det var noe sånt på schrødingers katt. vil bare ha sagt at WoW prioriteres etter: venner, lekser, husplikter, familie, søvn og kommer alltid til middag og lignende. Tar aldri instancer eller grupper i ukedagene for å unngå stress hvis noe skulle dukke opp 7552477[/snapback] Høres litt kjipt ut ja.. Kan du ikke prøve å forklare problemet til moren din? At du faktisk prioriterer alt annet over wow.
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Haha, gjør du bare instancer i helgene? 7552518[/snapback] ikke alltid i helgene heller men har bare en 42 lock, 33 hunter og min nye main en 37 warrior. så spiller ikke så mye
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 hei. min mor har nå gått av skaftet på grunn av WoW etter at sønnen til en av venninene hennes ble totalt avhengig, så nå får jeg nesten ikke lov til å spille og hvis jeg spiller finner hun på all slags ting jeg plutselig skal gjøre så lurer på om det finnes noen sider hvor det står hva som er "sunn spilling" og ikke. Vet det var noe sånt på schrødingers katt. vil bare ha sagt at WoW prioriteres etter: venner, lekser, husplikter, familie, søvn og kommer alltid til middag og lignende. Tar aldri instancer eller grupper i ukedagene for å unngå stress hvis noe skulle dukke opp 7552477[/snapback] Høres litt kjipt ut ja.. Kan du ikke prøve å forklare problemet til moren din? At du faktisk prioriterer alt annet over wow. 7552533[/snapback] prøvd hun mener bare jeg er super avhengig, men sant skal sies sitter ca halv annen time hver kveld istedenfor å se på tv, men den tiden går bare til auction house evt. en BG så kan avslutte når som helst om nødvendig der og.
Tbau5 Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Sorry, men du lider av plagen "mor". Du får enten flytte ut, eller ha en kjempekrangel.. Good luck!
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Sorry, men du lider av plagen "mor". Du får enten flytte ut, eller ha en kjempekrangel.. Good luck! 7552567[/snapback] planer om og flytte ut til sommeren da jeg begynner på videregående, kjempe krangel funker ikke siden ste faren min da bare vil bryte inn og sende meg på rommet eller noe lignende. Les første post har lagt til en EDIT
Sindrelol Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Okay, så du skal flytte ut av huset i en alder av 16 for å spille WoW? Eller er det også andre grunner til at du har lyst?
Islanbadsj Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Mamma har forstått at det er samme hvilket spill jeg spiller, sitter like mye uansett, men hun har jo da sett en episode av Schrödingers Katt (Du vet hva jeg mener ) der de hadde en reportasje om WoW, som heldigvis var positiv.
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Okay, så du skal flytte ut av huset i en alder av 16 for å spille WoW?Eller er det også andre grunner til at du har lyst? 7552650[/snapback] WoW er ikke grunnen til at jeg flytter ut hatt lyst til og flytte ut når jeg var 16 siden jeg var 10 år eller no, så WoW er ikke grunnen tipper jeg er lei WoW innen den tid, har vel mer med friheten og gjøre hva du vil når du vil (vet at jeg må rydde og alt sånt, men har vært alene hjemme sånn 14 dager og sånt der det skulle se like bra ut når de kom hjem, funka temmelig bra fant liksom ut at jeg plutselig skulle rydde for det var så rotete, så er ikke redd for å rydde.)
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Mamma har forstått at det er samme hvilket spill jeg spiller, sitter like mye uansett, men hun har jo da sett en episode av Schrödingers Katt (Du vet hva jeg mener ) der de hadde en reportasje om WoW, som heldigvis var positiv. 7552661[/snapback] har ikke link til denne siden?
MrLee Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Haha, gjør du bare instancer i helgene? 7552518[/snapback] jeg er 26 og gjør også bare instances i helgene... you got a problem with that, punk?
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 (endret) Haha, gjør du bare instancer i helgene? 7552518[/snapback] jeg er 26 og gjør også bare instances i helgene... you got a problem with that, punk? 7552700[/snapback] gjøre instancer i helgene funker fett det. Slipper du og plutselig måtte si for eks. "oops goota go mom is yelling dinner" Endret 21. desember 2006 av Amdmannen
MrLee Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 uansett, en pedagog sa i dag på radioen at spill som WoW og AO gir unga bedre engelskkunnskaper fordi de må kommunisere på engelsk i spillet på en helt annen måte enn i vanlige spill.
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 uansett, en pedagog sa i dag på radioen at spill som WoW og AO gir unga bedre engelskkunnskaper fordi de må kommunisere på engelsk i spillet på en helt annen måte enn i vanlige spill. 7552725[/snapback] har du link eventuelt hvilken radio stasjon? prøver og finne noe positivt som faktisk er objektivt, kan gjerne inneholde negative ting også bare det er balansert og objektivt.
DeeTee Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Synes mora di har helt rett jeg - bedre at du får stoppa med dette greiene her.
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Synes mora di har helt rett jeg - bedre at du får stoppa med dette greiene her. 7552854[/snapback] hva slags grunnlag sier du dette på?
henrik_s Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Huff, ja. Instancer i ukedagene er noe pes. Heldigvis er det ferie nå! : >
Amdmannen Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Skrevet 21. desember 2006 Huff, ja. Instancer i ukedagene er noe pes. Heldigvis er det ferie nå! : > 7552994[/snapback] får ikke spilt noe spess WoW nå men går heller i overklokkingsprosjekt og BF2 isteden
jlek Skrevet 21. desember 2006 Skrevet 21. desember 2006 Synes mora di har helt rett jeg - bedre at du får stoppa med dette greiene her. 7552854[/snapback] Strengt tatt veldig off-topic. Har mye kritikk å dele med meg som angår WoW selv, men da dette ikke er topic, så lar jeg vær. OT : Synes å huske at barnevakten hadde en anmeldelse av WoW for litt siden, den ble linket her i forumet. En mer uskyldig fremstilling av WoW skal du lete lenger etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå